Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Skal i bursdagsparty på lørdag hvor de skal servere alkohol. Jeg ammer og lurer derfor på hvor mye jeg pumpe ut etterpå?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 går ikke ann å pumpe den ut. Når alkoholen er borte fra blodet er den borte fra melken. Altså når du kan kjøre bil lovlig igjen så kan du amme alkofritt igjen
april 06;) + mai 09* Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Det hjelper ikke å pumpe ut melk for å bli kvitt alkoholen fortere, melken vil hele tiden inneholde samme alkoholkons. som blodet ditt. Så, hvor mye du kan drikke blir heller avhengig av når du må amme barnet ditt igjen. Hvis du vet hun tar flaske eller sover gjennom natten uten melk (ville hatt en reserveløsning med litt mme/mm) kan du jo drikke relativt mye. Du kan amme igjen når alkoholen er så og si ute av kroppen. Men, hvis du får spreng må du jo passe på å pumpe bort sprengen. Husk at utdrivningsrefleksen påvirkes av alkohol, og at den kan skades permanent av store doser alkohol... se ammehjelpen.no. Kos deg på fest da;-D
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Tuuusen takk for svar!!! Kjekt jeg kan spørre dere her inne Snakk om å være i ammetåke!!Går jo selvfølgelig ikke an å pumpe bort alkoholen!! Godt jeg er anonym, for dette synes jeg er flaut! (Pleier ikke å være anonym til vanlig)Snuppa sover natta igjennom og får pupp ca 06.30. Vanskelig å si når hvor mye jeg kommer til å drikke....men jeg har kjøpt inn mme også har hun begynt å spise litt grøt så det kommer jo til å gå greit uansett regner jeg med. Jeg får bare pumpe ut litt av melkesprengen Takk for at dere tok dere tid til å svare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå