Gå til innhold

Når bytta dere til sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvor gamle var deres håpefulle når dere byttet til sportsvogn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :0)

Vi byttet til sportsvogn for 2 uker siden. Felix ble altfor lang for bagen, og med dunpose fikk vi rett og slett ikke plass lenger. Han var 6 mnd nå 9 november :0)

Skrevet

5 mnd. Men har ryggen ned fortsatt. Gjort mykbagen om til fotpose. Har Teutonia.

Skrevet

tok ut bagen idag, matilde blir 6 mnd den 25. Det ble litt trangt med voksi posen oppi bagen:-)

Skrevet

mini var 5 mnd da vi tok ut baggen. Men som en over her, gjorde vi om softbagen til fotpose.

Skrevet

Vi tok ut bagen i dag faktisk...:) selv om han bare er 3 mnd og 3 uker:)

Vi gjorde d av den enkle grunn at det ble for tungt for meg å springe opp og ned alle trappene (bor i 3.etg) med han i bagen+evnt varer,post osv:) mye bedre å bare ha han på armen:)

Men han elsket det han. :) Satte opp ryggen i vogna så han fikk se seg rundt mens vi trillet:) Så kosli atte;) Tror vi aldri har koset oss så mye p åen trilletur før..hehe;)

Skrevet

vi bytta når lille gutt ble 5 mnd. bare uker siden...pga baggen ble for liten til han med pose og dress! vi har quinny freestyle - sportsdelen kan legges ganske flat så det går fint for han å bruke den! han får sitte litt opp når han er våken og det digger han :o)

Skrevet

Jeg bytta da småen var 4mnd.. Men passet på at han bare lå rett ned hele tiden de første mnd...

Kos

Skrevet

8 mnd gammel (rundt 6 november 06) - er jeg litt treg eller???

Har emmaljunga duo og kunne faktisk brukt baggen enda litt lengre. Vi har skinnpose og den tar ikke så stor plass. Men faktisk er det trangere i sportsvogn delen enn baggen - bredde messig... Byttet fordi hun noen ganger vil sitte litt - men stort sett liker hun og ligge og kose seg :)

Dessuten er ikke jenta mi lengre enn 65 cm og baggen er på 80 tror jeg

Skrevet

Eg skifta da ho var 4-5mnd, fordi ho var drittlei av å ligge i vogna, og blei dritsur, no går alt masse bedre når ho får sitte opp litt og se :)

Skrevet

Vi byttet da hun var 4 mnd. da var hun for lang for baggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...