Vilhaentil! Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Altså hvor gamle var deres håpefulle når dere byttet til sportsvogn???
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei hei :0) Vi byttet til sportsvogn for 2 uker siden. Felix ble altfor lang for bagen, og med dunpose fikk vi rett og slett ikke plass lenger. Han var 6 mnd nå 9 november :0)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 5 mnd. Men har ryggen ned fortsatt. Gjort mykbagen om til fotpose. Har Teutonia.
mamman til matilde Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 tok ut bagen idag, matilde blir 6 mnd den 25. Det ble litt trangt med voksi posen oppi bagen:-)
Mini&Meg Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 mini var 5 mnd da vi tok ut baggen. Men som en over her, gjorde vi om softbagen til fotpose.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Vi tok ut bagen i dag faktisk... selv om han bare er 3 mnd og 3 uker:) Vi gjorde d av den enkle grunn at det ble for tungt for meg å springe opp og ned alle trappene (bor i 3.etg) med han i bagen+evnt varer,post osv:) mye bedre å bare ha han på armen:) Men han elsket det han. Satte opp ryggen i vogna så han fikk se seg rundt mens vi trillet:) Så kosli atte;) Tror vi aldri har koset oss så mye p åen trilletur før..hehe;)
pagoda m/ny spire Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 vi bytta når lille gutt ble 5 mnd. bare uker siden...pga baggen ble for liten til han med pose og dress! vi har quinny freestyle - sportsdelen kan legges ganske flat så det går fint for han å bruke den! han får sitte litt opp når han er våken og det digger han )
Mamma'n til Elias Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Jeg bytta da småen var 4mnd.. Men passet på at han bare lå rett ned hele tiden de første mnd... Kos
2 søte prinsesser Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 8 mnd gammel (rundt 6 november 06) - er jeg litt treg eller??? Har emmaljunga duo og kunne faktisk brukt baggen enda litt lengre. Vi har skinnpose og den tar ikke så stor plass. Men faktisk er det trangere i sportsvogn delen enn baggen - bredde messig... Byttet fordi hun noen ganger vil sitte litt - men stort sett liker hun og ligge og kose seg Dessuten er ikke jenta mi lengre enn 65 cm og baggen er på 80 tror jeg
SK&Maylen Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Eg skifta da ho var 4-5mnd, fordi ho var drittlei av å ligge i vogna, og blei dritsur, no går alt masse bedre når ho får sitte opp litt og se
Beama Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Vi byttet da hun var 4 mnd. da var hun for lang for baggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå