Gå til innhold

Livmoren opp fra bekkenet, hvordan merkes det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Selv merker jeg at når jeg står og kjenner over skamben og opp mot navlen er det ømt og at det er livmoren som jeg kjenner. Er det da de mener livmoren er oppe fra bekkenet? For jeg er ike lenger på vei enn ca 7 uker, og i bøkene er da dette tidlig. det jeg lurer på om det kan være 2 der eller at jeg er lenger på vei. noen med svar eller tanker rundt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.... du skal se det blir 2 til, til hver hehehe.....( skrekken hehehe)

Men merker du noe annet? jeg har liksom lagt mer merke til denne gang dette med ømme bryster. de er ømme enda, og har vært det siden forventet mens. symtes det har vart vell lenge. ellers er jeg i veldig god form,kjenner vell lite til kvalme eneste begynner å bli litt trøttere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til jeg faktisk har stusset litt på, er at jeg har stikkninger/ smerter i lysken (livmor bånda som strekker seg)ofte og mye, noe som jeg minnes kom senere i svangerskapet med de 2 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det akkurat sånn!!! veldig såre og hovne pupper... kjempe trøtt... merker godt at det "strekker " seg nede i livmoren, ved stikking, og murringer. er konstant bekjymret for å miste... har heldigvis sluppet den verste kvalmen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...