Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 hei, er det noen av dere som har spist røket laks.bare lurer på om det er greit og spise:)
*ønsker nr 2* Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 jeg spiser det hvertfall.. spiser alt jeg liker meg, men alt med måte
min første hjerteknuser Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 jeg har fått dilla på sushi, har alltid elsketd et, mend e siste to ukene har jg spist tre fire ganger. legen sier det er greit, rått fisk er greit, men ikke rått kjøtt. var på en litt finere sushi restaurant i byen på søndag, da sa de at de ikke ville servere meg rå fisk, bare fritert og kokt, men jeg spsite fra mannen da.... og jeg har ikke merket noe som helst... men så tenkte jeg, at restaurant folka er japanere, dette burde de vite... så nå har jeg ikke spist rå fisk siden søndag... men tror du kan spise laks uten problemer, skal visst være sunt å spise fisk under svangersakapet... mange hilsner
snartmammapåny Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Så lenge du passer på at den er fersk så er det ikke noe problem:) Fersk mat er god mat:) derimot om den har ligget i kjøleskapet litt for lenge så kan det ha utviklet seg listeria i den (og alt annet pålegg man har i kjøleskapet, så gjelder ikke bare laks) Jeg spiser det, men passer på at den ikke er utgått på dato:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg spiser røykelaks hvis jeg åpner en ny pakke hjemme. Kjøper aldri på kafeer o.lign. Legen min mente først at en ikke skulle spise det, men vi ble enig om at denne måten var ok etter å ha sjekket det opp ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå