Gå til innhold

Jeg får tidlig UL, venter på innkalling, hvor lenge måtte dere vente?


to gull

Anbefalte innlegg

Jeg var hos fastlegen i går og hun sa jeg kunne få tidlig UL for å få fastsatt en termin. Forrige gang satte de meg 1 mnd tilbake på første UL i uke18. Det stemte ikke siden snuppa kom til min termin og var ferdig utviklet. Derfor vil jeg gå til tidlig UL så slipper jeg at det samme skjer igjen, noen får jo bare små barn og jeg er tydeligvis en av dem.

Måtte dere vente lenge på å få innkalling og er det lang ventetid på tidlig UL?

Kan de ikke se om det er et frisk barn på nakkefolden også når man er på tidlig UL?

Litt rotete dette, men dere forstår nok ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har diabetes og får også tidlig UL. Blir sånn innvendig UL da.. Sist fikk jeg det i uke 9 (men terminen ble flyttet to uker bakover så det var egentlig i uke 7)

 

Ellers regner jeg med å få UL snart også, men skal ikke til legen før neste uke så det blir vel fort etpar uker å vente. (er i min femte uke nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Jeg hadde tidelig ul. Først på sykehuset på henvisninga fra din lege. Så vil de sette opp en time etter at den har blitt sett på av en lege. Så det jeg ville gjort vis jeg var deg var å ring de over helga og spørre om de har sett opp en time.

 

Jeg sendte henvisning på mandag, ringte på onsdagen, da hadde de fått henvisninga, men ikke sett på den enda, så jeg ringte igjen på torsdagen. Da hadde de sett opp en time for meg. Syns den var alt for langt fram i tid, så da fikk jeg time dagen etter... De hadde gått en avbestilling...

 

Ring og mas!!! Det lønner seg!!!

 

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått tidlig UL på mandag 20.11 - Da er jeg 11+6. Fikk beskjed på ordinær UL i dag, det er den 04.01.2007 og da er jeg 18+2.

Synes den tidlige UL jeg har fått er i seneste laget da men. Har fått før uke 10 før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...