Gå til innhold

Har noen av dere opplevd at babyen ikke har gått opp ett gram på lang tid (1 1/2 mnd.)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isack har nemlig ikke gått opp ett gram på 1 1/2 mnd. ! Ble litt sjokkert jeg... han er 10 mnd. nå. Hs sa det nok var helt normalt. Han er veldig aktiv, så jeg kan jo forstå det på en måte. Men er litt rart like vell syns jeg. Han spiser jo kjempe mye egentlig, og er glad i mat:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men opplevde noe annet rart på 6 mnd kontrollen i dag (er 6,5 mnd)

Siden forrige kontroll 1,5 mnd siden har han lagt på seg 1 kg....MEN ikke blitt noe lengre? Hehe,måtte flire litt:) Håper han ikke fortsetter i den tralten liksom,hihi

Skrevet

vi har det slik. Minsten har helt frem til for 2 mnd siden lagt på seg massemasse, gikk fra 3,4 kg ved fødsel til 9 kg ved 5 mnd. Men siden det har han lagt på seg mindre og mindre, og de siste ukene så og si ingenting (20 gram i uka).

Vil ikke ha fast føde, og vil sjelden ha pupp og, så jeg ammer han når han sover. Og det er jo ikke ofte nok..

Ikke så kult å ha det slik som dette, men trøster meg med at han er stor for alderen enda, 9,7 kg, 74 cm og 7 mnd. Har heldigvis lengdevekst enda.

Skrevet

Ja, enda han får grøt og masse melk veide han nøyaktig det samme ved 5mnd som ved 6mnd. Men han er mye mer fornøyd nå enn for en mnd siden. LEgen sa det ikke betydde noe så lenge "allmenntilstanden" var fin, dvs at han er blid og fornøyd og aktiv! kos deg og ikke bekymre deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...