Gå til innhold

Trenger råd angående nattavvenning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elias blir nå 8mnd, og føler vel at det er på tide at jeg får meg en hel natts søvn snart.... Noen som har noen erfaringer å dele?

Kos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd, men ville bare si at det ikke er sikkert de sover hele natten selv om de ikke får pupp. Lykke til :-)

Skrevet

å nå kvakk jeg nesten.. kunne ikke huske jeg hadde skrevet det innlegget her... he he.. driver med nattavvenning selv, gutten min er og 8 mnd og heter Elias... ;o)

for mindel funke det fint å gå inn et par ganger, tilby vann, gi smokk, si at nå er det natt.. Elias lot jeg grine, hørte på gråten hans at han ikke hadde vondt, innimellom "glemte" han seg bort og begynte å bable... skreik en time, så sovna han, våkna igjen kl kvart på 5 og skreik til 5, så sov han til 8..

valgte å ikke gå så ofte inn, fordi jeg synes da at han begynte å skrike mer igjen... veldig spent på hvordan det blir inatt...

men du må ha bestemt deg for at det SKAL gjennomføres... jeg la meg kl 20 igår, så jeg var ganske opplagt kl 3 inatt.. Lykke til

Skrevet

Hehe.. Når er din Elias født og hvor i landet? Du får ikke hjelp av mannen da? Jeg har hørt at det er best at han går inn slik at han ikke kjenner melkelukta... Noen med erfaring på dette?

Kos

Skrevet

heisann.. kommer fra Hallingdal vi... Han er født 7 Mars.... Dere?

nattavvanninga gikk forresten knirkefritt.... inatt våkna han kl halv 4.... jeg fant igjen smokkene hans, han la seg til å sove igjen og våkna kl 8... helt utrolig... så nå får jeg bare x fingrene for at det fortsetter.... :o)(

Skrevet

Så bra da...:) Krysser fingrene for at det forsetter slik... Kommer fra Rogaland og minsten er født 20mars:)

Skrevet

har du begynt å prøve eller?

Skrevet

Nei samboeren min er på jobb i Tromsø, vil vente til han kommer hjem... Så tror jeg at jeg hører på rådet om å begynne før ei helg.. Så neste ons/tors er vi i gang... Wish me luck:)

Skrevet

lykke til..!! jeg synes det var veldig greit å legge meg tidlig, for da var jeg opplagt når han våknet... :o) begynte å se film.. men rakk ikke hele... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...