JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Heeeey, endelig på nett igjen:) Er egentlig bare en liten tur innom nå for i kveld, for vi skal spise snart og jeg har lovet å slappe av med kjæresten min! Men regner med å være tilbake i morgen!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2006 hihi, magen din begynner å bli stor jo:) Fin!!! Jeg har gått ned halvannen kilo igjen jeg! Hurra!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIII......DET HAR VÆRT TRIST UTEN DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! å.......dumme datan din...snufs...har lett etter deg hver dag.....!!!! har du gått ned..så flott da=)er alt bra?? nja..har vel litt mage nå ja..hehehe...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Der er du jo=) Er du våken så sent du da? hehe. Må seriøst gå å legge meg snart, i går sovna jeg søren i meg klokka sju og sov helt til morgenen. Står alt bra til med deg og de to små? Her går det veldig bra, trives kjempegodt i ny leilighet og greier! Deilig å ha mer plass:) Men jeg gleder meg til alt er ferdig pakket ut!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 du er her enda ja..hehe..ja,skal få med meg samboer å legge meg nå..er trøtt.. jo,alt er toppers...JEG HAR HØRT HJERTELYD!!!!!!hæææærlig...de sparker åsså...bitte små soark som kjennes ut som en fiskehale som slår inntil lissom..er så herlig..hehe.. ja,kan tenke meg du koser deg nå..grattis da=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2006 Å, så gøy. Jeg må få ringt og bestilt time hos jordmor her en dag. Hadde tenkt å vente til vi hadde fast-telefonen på plass, men det ser ut til å ta tid. For gjett hva vi har oppdaget : Det er nesten ikke dekning på mobilen her ute. Er det sinnsykt eller? Vi har hatt en tv-kanal, ikke internett og skikkelig dårlig dekning i en uke nå. hehe, føler vi har flyttet tilbake til gamledager. Litt koselig også da for en liten stund:) Så heldig du er som kjenner spark, jeg gleder meg villt til den tid kommer!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 Men, nå må jeg legge meg jeg, før jeg sovner med hodet på tastaturet. Men vi snakkes sikkert i morgen=) God natt!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 ja,du må få jm time..er gøy.. hæ..ikke dekning nei..jada...flytt igjen..neida..hehe...det kan jo bli bedre..uvant for mobilene..=/ tihi... ja,du kan jo merke det snart...du er jo snart 14 uker..gled deg..er rart,men festlig..jeg merker det ikke før etterpå..hehe..for da skjønner jeg hva det var..tihi.. jaja..nå legger jeg meg...snakkes i morra..jeg er sykemeldt,så er her hele dagen..hhehehe...huff..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Hei, og god morgen. hehe:) Våkna visst ikke før nå jeg. Det er helt sykt. Tror jeg kunne sovet hele døgnet hvis jeg ikke hadde blitt vekka. Nesten tolv timer, to netter på rad... Jeg gikk forresten på vekta i dag igjen for første gang på et par dager og jeg har gått ned enda en halv kilo, så nå er jeg litt mer optimistisk for detta svangerskapet. Var redd jeg måtte se ut som en hval jeg:) (Utrolig hvor vektfiksert man blir av å gå gravid. Jeg har aldri eid en badevekt før i hele mitt liv) Men magen begynner å bli søt da, gleder meg skikkelig til den blir skikkelig struttemage.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 god morgen=) våknet nå jeg å..veldig sent til å være med da..hehe.. åh,ned igjen,så bra da..jada,du kommer til å bli fin c..var nok litt pga matlysten din i begynnelsen..hehe..jeg veier akkuratt det samme som da jeg ble gravid.er glad for det=)har du fått deg vekt? har du en mage eller??tihi
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2006 Ja, jeg har en søt liten mage fått, Kan kjenne kanten på livmora ganske tydelig, og det er gøy:) Fikk meg vekt når vi var på ikea her om dagen. Vi fikk 4000 å handle på ikea for av svigers, for det var så mye vi trengte til leiligheten=) Morro!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 åja..hvor kjenner du livmora da??jeg er hard oh kjenner den fra skambenet og opp til navlen..=) ååå...så deilig da..får jo litt for 4000...er greit å ha vekt når du er gravid da..er viktig å følge med..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2006 Min går ikke helt opp til navelen, man kanskje 7-8 cm under. Sikkert fordi jeg bare har en liten krabat der inne mens du har to:) Hvordan går det ellers med deg da? Er du sykemeldt lenge eller?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 jaja...midre med 1 enn 2 ja..hehe.. jo,.jeg har det vel bra..ingen plager lissom..utenom korsryggen da..den er slitsom utover dagen..men klager ikke alså..men legen bare skrev sykemelding hun..hehe..er helt greit for meg..nå er jeg sykemeldt til 18 desember..blir en god lønning i desember nå=) namnam...så hvis jeg ikke blir sykemeldt hele sv nå,så blir det bare et par uker med jobbing..men jaja..får se.. hva med deg??formen fin eller?? gleder meg sånn til jul!!!du??
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 16. november 2006 Formen min er bra, er veldig trøtt og tar fortsatt fryktelig lett til tårene. Men ellers går det greit så lenge jeg ikke drikker te til frokost.. hehe:) Begynner å bli rimelig despo etter å få meg en jobb da, skjønner ikke at det kan være så vanskelig. Må finne noe før jeg begynner å bli svær... Har ikke søkt på en uke nå heller da, siden jeg ikke har hatt internett, og bare drevet med flytting. Gleder meg veldig til jul, selvom det blir andre julaften på rad med familien til kjæresten. Koselig det også, men jeg savner å feire med min egen... Men det er bedre å ha neste jul hos min familie synes jeg, for da er nevøen min også der, for dette er hans pappajul. Dessuten er det kos for mamma å få første babyjula da:) I år har vi til og med plass til skikkelig juletre, og så skal vi bake=) Det blir gøy!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 ikke te??fordi??tårene har jeg ikke opplevd... kanskje du får tak i jobbe der du bor nå..eller? ja,best å ha første jul der da..vi skal til stefar vi..dit kommer mamma,søsken og bestemor og bestefar..og neste år blir det foreldra til samboer,å da kommer mamma og stefar ikke til å være sammen i jula=( hva gjør jeg da??hmm..huff...stakkars bebyene mine... ja..vi skal bare peppekaker her tror jeg..så skal jeg og resten av jentene i fam bake,,,blir kos=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 16. november 2006 Håper pappa og kjjæresten kan komme til mamma eller søstern min eller noe neste jul, vil ha jul sammen med dem også, men de feirer som ofteste med familien hennes, og det er ikke noe for meg, kjenner dem jo ikke en gang... Kanke drikke te på morgenen for da kaster jeg opp, men det går fint senere på dagen.. hehe. Heldig du som slipper tårer og humørsvingninger. Jeg har blitt helt sinnsyk. Kjæresten min er livredd meg i perioder, og jeg kan plutselig begynne å gråte fordi noen selgere maser på meg på gata og lignende. Håper seriøst jeg klarer å ta litt kontroll over det snart. Jeg blir jo så flau når jeg bynner å grine i tide og utide. hihi:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #18 Skrevet 16. november 2006 åja..nei,jeg hadde ikke giddet å være hos kjærsten hans lissom nei..kjedlig a.. te er nam..hehe.. ja,du får nok kontroll..jeg var sur i uke 6 eller no..da var jeg en heks..hehe..men så rart du gråter sånn lissom..så kjedelig..hehe..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 16. november 2006 Ja, jeg har gjort det i mange mange uker nå. Skikkelig teit, for det kommer så bums på. Begynte plutsleig å grine når vi satt i bilen med svigerfar i går, fordi jeg ikke hadde funnet noen fin strikkegenser når vi var ute og handla. Noe så teit???? Og det var flere timer etter handleturen var over. Må nesten flire når jeg tenker på det i ettertid, men jeg blir skikkelig skikkelig trist når det står på, som om alt er helt mørskt liksom. Og så så flaut da. Sitte i bilen og tute sånn... Men jeg er faktisk ikke like sinna lenger da, har ikke hartt lyst til å slå samboern på over en uke... hehe=) Til helga skal vi ut på jobbetur. Jeg, kjæresten og faren hans. Det blir koselig, vis kal først til hunderfossen, så til hamar og så skal vi til sverige:) Da får vi handla litt også. Vi har fått et ekstra fryseskap nå også, så da har vi plass til masse!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #20 Skrevet 16. november 2006 hehe..må le.. men hva gjør dere når dere jobber?? kommer du inn på msn??hmm...går ikke her...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 16. november 2006 Nope, har prøvd, men kom ikke inn. Det var jo noe kluss med msn igår kveld, så da har de nok ikke fiksa det helt ennå. Faren til samboern setter lys på museer o.l og så hjelper vi til. Eller samboern er lystekniker og jobber av og til som assistenten hans, dessuten er det han som står for mesteparten av programmeringen, mens jeg blander meg borti ting jeg ikke har greie på og fester en lyskaster i ny og ne. hehe=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #22 Skrevet 16. november 2006 hahaha...hehe..syns jeg ser det..=) men høres koslig ut da=) være med rundt omkring..deilig å handle litt å ha i fryseren å..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 16. november 2006 Ja, det er gøy å være med rundt og jobbe litt. Han bruker til og med å betale litt for det. Hyggelig det, men jeg vet han gjør det bare for å få meg til å føle meg litt bedre siden jeg ikke finner jobb. Jeg jobber jo når det er noe jeg kan gjøre. Vasker litt og skrur i noen ledninger her og der... Skal bli godt å få handla litt nå også. Men ang. mammaklær. Det er jo masse klær i nesten alle butikker om dagen som har innsvingningen like nedenfor puppene og går ut ved magen. Moten gjør jo at halvparten av plaggene i butikkene gjør seg som ammaklær nå. Masse stilige tunikaer og kjoler med høyt liv og god plass til mage:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. november 2006 #24 Skrevet 16. november 2006 gensere er ikke no problem..men bukser...bare stygge bukser overalt..og jeg har rimelig lange ben,så de er aldri lange nok vettu..så er det det med den jækla str..jeg fant meg to bukser i går..det ene i L;funka sånn passe og den andre var M..er så stor forskjell asså..men mange fine gensere å sånn ja..på hm har de mange gensere..kjøpte en fin i går..kjempe fin var den=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 16. november 2006 Masse fine skjørt med strikk i livet da, og tights:) Har bestemt meg for å se på denne tiden som en sjanse til å gjøre noe med stilen min, slenge slitte jeans på hylla for en stund. Gikk og deppa over de stygge gravid-buksene en stund, før jeg bestemte meg for å titte etter skjørt og kjoler isteden. Nå depper jeg bnare over økonomien som ikke tillater meg å kjøpe alt det stilige jeg ser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå