Gå til innhold

Kjerringråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært oppe mange ganger men med min gullfisk hukommelse... :) Lei nå, hva kan jeg gjøre for å sette i gang utenom sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trappegåing, kanel, rødvin...??

Skrevet

bringbærbladte/ kapsler.. gå trapper, vaske tak og vegger, er noen av de rådene jeg har fått.. men de har ikke funket ennå. Jeg jobber med saken... vasking i morgen!!

Skrevet

Takk takk, kanel ja, kanskje jeg skal helle i meg noen skjeer. ;) Får ikke lov til å drikke rødvin av samboer, nevnte det for ham. Er for så vidt enig da... Bringebær kapsler tar jeg.

Skrevet

jordmor sa jeg bare skulle ta meg et glass rødvin på slutten...så jeg gjorde det da...men hadde dårlig samvittighet

Skrevet

Trampoline for de som tør, det satte meg igang, men det sier også litt om hvor lei jeg var:)

Skrevet

Søster mente å ha lest at kanel ikke var bra for gravide. pleide å ha det i kaffen, så hun syntes jeg skulle slutte med det. Aner ikke jeg om det stemmer.

Skrevet

trampoline vil jeg iallefall fraråde på det sterkeste!!!!!

Skrevet

jeg fikk også beskjed om at kanel ikke var bra, men det var i begynnelsen, fordi det kunne sette i gang ting - så kanskje det ikke er så farlig på slutten? hehe! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...