Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vet det har vært oppe mange ganger men med min gullfisk hukommelse... Lei nå, hva kan jeg gjøre for å sette i gang utenom sex?
Mamma'n til Julian Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Trappegåing, kanel, rødvin...??
nr3ifarta Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 bringbærbladte/ kapsler.. gå trapper, vaske tak og vegger, er noen av de rådene jeg har fått.. men de har ikke funket ennå. Jeg jobber med saken... vasking i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Takk takk, kanel ja, kanskje jeg skal helle i meg noen skjeer. Får ikke lov til å drikke rødvin av samboer, nevnte det for ham. Er for så vidt enig da... Bringebær kapsler tar jeg.
Mamma'n til Julian Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 jordmor sa jeg bare skulle ta meg et glass rødvin på slutten...så jeg gjorde det da...men hadde dårlig samvittighet
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Trampoline for de som tør, det satte meg igang, men det sier også litt om hvor lei jeg var:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Søster mente å ha lest at kanel ikke var bra for gravide. pleide å ha det i kaffen, så hun syntes jeg skulle slutte med det. Aner ikke jeg om det stemmer.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 trampoline vil jeg iallefall fraråde på det sterkeste!!!!!
Abracadabra Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 jeg fikk også beskjed om at kanel ikke var bra, men det var i begynnelsen, fordi det kunne sette i gang ting - så kanskje det ikke er så farlig på slutten? hehe! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå