Vimsete Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har ei lita jente som er litt over to mndr. Jeg sliter med å få henne opp i vekt...Og er redd hun ikke skal få i seg nok mat..Idag har hun bæsjet grønt, det har hun for så vidt gjort siden hun ble født..Har slitt med en del luft i magen.. Har dere der ute samme problem så vær så snill å svar meg..Føler meg så alene oppi dette... Ps! Jeg har mistet melken, så hun drikker NAN..
Babykilo Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Min fikk bare mm, men hadde også grønn bæsj av og til. Han hadde også mye luftsmerter. Så ut som hakka spinat til tider. Tror det er normalt.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Babyer får grønn bæsj av NAN. Det står faktisk på toppen av pakken. Så det er nok helt normalt. Hvis du synes at hun plages med magen så prøv å skift merke eller prøv Nan HA1.
Vimsete Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Hehe..står det at bebyen kan få grønn avføring av nan på toppen av pakken..Puh da her jeg uroa meg unødvendig....Men sånn er det å være mamma...Da har jeg sikkert fått ei lita dame med høy forbrenning.. Så glad jeg ble nå..Tusen takk...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Min jente har melkeallergi (kumelk) og vi sleit også med vekta siden hun gulpa og bæsja (grønt som gress) så mye. Det er jo ikke sikkert din jente har det, men verdt å sjekke ut om det vedvarer.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 ja min har grønn bæsj og som de andre sier, ser ut som broccolibiter oppi. men visste ikke at det kunne være MME, det var interessant. Han er fornøyd ellers så bekymrer meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå