Gå til innhold

Bank, bank.......34 og prøver, får jeg komme inn?!

Anbefalte innlegg

Har en på 13 mnd og idag tok jeg ut spiralen. Brukte 3 år på å få sønnen vår. Da har jeg vært gjennom 3 IVF og 3 fryseforsøk uten positiv test noen ganger. Så plutselig kom gullegget dettende......så han er helt hjemmelagd. Håper det ikke blir like mye styr denne gangen.

Fortsetter under...

Annonse

Velkommen hit :-) Vi er jevngamle vi og jeg stortrives her -- litt for godt kanskje ettersom vi nå går inn i 11 pp. :-( har dog det siste året vært gravid og mistet 2 ganger. Ellers har vi en nydelig snuppe på 3 år, som ble til i 3. pp, så jeg var ikke helt forberedt på det vi har vært gjennom nå. Ønsker deg lykke til :-)

Velkommen hit. Ops, det var mye geier du måtte gjennom da, så utrolig flott at det klaffa til slutt. Håper det ikke blir så mye styr denne gangen da. Deilig når ting uventet løser seg av seg selv.

Lykke til!

Velkommen hit! Her er det godt å være mens man prøver!

Får håpe at gullegg-graviditeten du har hatt, har ordnet vei i vellinga for deg og at oppholdet blir kortvarig!

Jeg er 39 år, har tre barn, ønsker meg et siste gull, har prøvd 7pp, og har hatt en SA på dette prosjektet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...