Jerry 82 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Babyen har begynnt å drikke vann mellom måltidene, og til grøten sin, er det greit å bruke samme vannflaske hele dagen? eller bør man ta en ny for hver gang? varmer ikke opp igjen vann han har drukket av, fyller alltid på nytt, men på samme flaske. Tåteflaske altså.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg bruker samme flaska,men skifter vann flere ganger daglig. Trenger ikke varme vannet for gutten min lenger,han syns det er best med friskt kaldt vann.
Jerry 82 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Oki, da er det sikkert greit å bruke den hele dagen han får selvfølgelig ny flaske for hvert melkemåltid, men det er jo en enorm bakterievekst i melk!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Sant det,min fikk også ny flaske for hvert melkemåltid Nå har han bestemt seg for at 1 flaske melk om dagen er nok,så da blir det jo bare 1 flaske der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå