Gå til innhold

Uro over senga eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i såfall: koselig gammeldags i tre, eller plastic fantastic med motor fra fisherprice el.l ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,vi har plastic fantastic;)Den brukes kun når han er urolig og ikke vil roe seg.Bruker da kun lysene som lager bevegelige mønstre i taket,motoren durer litt.Da sovner han som regel.Har musikk og flere lys og stasj, men vil ikke ha det på soverommet.

Skrevet

Den hørtes fancy ut. Er du fornøyd med den? Husker du pris/hvor/merke? Er kanskje ikke så effektfullt med sånn koselig i tre?

Skrevet

IKKE!! Det hadde aldri fungert her. Hun hviner av fryd over å se på natt-lampa si med en helt mørk pære i. Vi har uro til henne i stua, og hun girer seg noe innmari opp og lager de høyeste frydefulle hvin når hun ser den. Det hadde ikke gjort noe hvis vi ikke hadde hatt en liten til, for hun hadde nok sovnet uansett. Den vi har i stua er 4 bamser som danser rundt når man trekker den opp. Den spiller også en melodi da.

Jenta vår ble helt i hundre da jeg hadde henne med for å henge opp tøy-fisker og andre tøy-sjødyr i vinduet til storebror. Det var visst stas. Enkle gleder med de små :)

Skrevet

Hm, flere?? Ser jo poenget til piggsopp også.

Skrevet

Vi har ikke uro, men en sånn som du trekker i og spiller melodi.

Jeg innbiller meg at dersom det blir for mye farger og lyd blir de giret opp i stedet for ned... Melodien på den vi har er ganske så beroligende og lavt volum, så den bruker vi som "nattasang".

Men vi har uro over stellebordet i stedet. Det er veldig kjekt, den koser han seg veldig med!

Skrevet

vi har! en i tre med bamser fra riktige leker. kostet 150kr tror jeg... vi synes den er kjempefin. hun kan ligge å stirre på den til hun sovner, eller se på den mens jeg kler på meg ogsånn. jeg har den ikke rett over senga hennes (fordi jeg dytter hennes seng inntil min), og da er det bare å snu henne hvishun tøyser. men hun blir rolig og sutrer ikke når vi legger henne hvis hun får lov å se på den.

Skrevet

uro på stellebordet da? er det noe?

Skrevet

Jeg har ikke uro over senga. Senga er et sted man skal sove, ikke leke. Jeg hadde en over stellebordet, men den måtte jeg ta bort fordi det ble så dårlig med blikk kontakt når hun lå der. Men vi har flere i stua + babygym og hun storkoser seg med dem

Skrevet

jepp,det er fisher price uro..Kjøpt på Extraleker.Husker ikke pris.Vi sover med lyset av på rommet,så at uroen bare henger der uten noen bevegelse,lys og musikk ser ikke ut til å merke han.Det er som sagt valgfritt hva du vil bruke av det som er på den.Jeg synes de "taklysene"er toppers:)

Hehe,var det ikke du som skrev om prompemonsteret??Har kjøpt i går,men en sånn akvarium stol med vibrering.Funker som bare det;)Hadde ikke bæsjet på mange dager,men etter å ha sittet i den i 15 min ja da kom det:)Samt at det er virkelig stas,pludrer og ler som bare det!

Skrevet

Vi har en fra fisherprice, med lys og lyd som du kan stille individuelt.

Har brukt denne til di 2 minste jentene mine, og di har elsket den.

Mange forskjellige lyder og stjerner som lyser opp i taket, minsta er nå litt over 3 mnd og hun elsker denne.:o) Med hun som nå er 2 år var denne så populær at det var krise hvis batteriene plutselig ikke fungerte og vi ikke hadde ny på lager.:o)

Skrevet

Hehe, det var meg ja:) Så flott at stolen virker for dere også! Snuppa koser seg virkelig, blir så rolig i ansiktet når jeg setter på vibrering. Skal tenke litt på det med uro, for argumentene er bra begge veier... Blir uro ved sengen stimuli=våken, eller roe ned= sove liksom. Ikke lett å si, stolen roer hvertfall ned med bare vibrering, men med musikk er den jo stimulerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...