Gå til innhold

er litt bekymret...


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

jeg er gravid... bare snart 5 uker på vei..... går i et vikariat... jobber som hjelpepleier på sykehus...... har håpet på fast jobb lenge men det blir bare vikariater......

jeg bor i en leilighet/rekkehus som vi leier på sykehusområdet..... et boligområde for ansatte.... vi trives veldig bra her....

men mitt vikariat går ut i august, og jeg har termin i juli..... jeg er egentlig ikke bekymret for jobb, får alltid vikariat.... men er redd for at vi ikke kan bli boende i leiligheten..... man får i utgangspunktet bare lov å bo her hvis man er ansatt....... og vi har ikke råd til å kjøpe noe eget enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo takk for tipset, skal prøve å tenke på det. men hvis man plutselig ikke har et sted å bo så er det jo ikke en bagatell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel ikke det er en bagatell at man ikke vet om man har noe sted å bo eller ikke når babyen kommer! Skjønner godt at sånt kan gi litt hodebry. Men er du sikker på sykehuset ikke vil tillate deg å bo der mens du er i permisjon? Ville ringt boligkontoret jeg og pratet litt med dem og forklart situasjonen. Sjansen for at du fortsetter å jobbe ved sykehuset etter at permisjonstiden er over er vel stor, så da skulle man jo tro de var litt runde i kantene og ikke hiver dere ut.

 

Det er jo mye greiere å få de tingene avklart nå enn å vente til det nærmer seg. Kan jo være greit å ha litt tid på seg før fødselen til litt "nestbuilding."

 

Lykke til, håper dere får bli boende der hvis det er det dere ønsker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...