Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hjelp!!! Syklusene mine er aldri like, sist gang var den faktisk hele 42 dager..... Gangen før var den 28 dager - ikke helt greit å bli klok på dette!! Har ikke prøvd el tester tidligere, men tenkte å prøve dette nå. Bare det at jeg ikke helt skjønner meg på når jeg skal begynne å teste!! Vet jo ikke om jeg i det hele tatt har eggløsning. Fjerna spiral i august.... Noen som har noen råd eller har vært borti dette selv???
tasseline Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei Har en venninne som hadde det akkurat likt deg, hun ga opp alt som heter eggløsningstester, for hun fant el aldri uansett. Til slutt konsentrerte hun seg heller om å sjekke el slimet, og fant det! Tror du ikke hun ble gravid med en gang! PS hun førsøkte med testene i ett år.... Jeg mener ikke at testene ikke er bra, de har funket for meg, men ser problemet når syklusene er så ulike. Lykke til! ))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 For meg funker tester helt fint, men så har jeg også rimelig stabile sykluser (siste 3 har vært på 30 dager). Men alternativt kan du jo sjekke el-slim eller tempe - med temp ser du om el har vært (kan ikke forutse da) og har forstått det sånn at det er sikrere enn testene, siden man kan få stigende LH verdier selv om kroppen ikke "legger egg"... Velger du likevel å teste hadde jeg utstyrt meg med en god mengde og testet hver dag (en gang til dagen) fra dag 12/14 (basert på korteste syklus og det som er mest "vanlig") og kjørt på til du fikk positivt svar (eller tr dersom el ikke dukket opp).
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Takk for svar! Tenkte å prøve å bruke el-test denne pp, så får prøve å starte testinga på dag 12, så får vi se hva som skjer... Tror ikke det å tempe er noe for meg, i og med at det bør tempes samme tidspunkt hver dag... Har prøvd å sjekke el-slim, og mener jeg fant det dag 13 og 14 forrige pp. Håper at sjekking av slim og el tester vil hjelpe oss denne pp =) Lykke til alle sammen, håper vi alle snart går over i 1.tri =) Ha en finfin onsdagskveld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå