finetine Skrevet 16. november 2006 #26 Skrevet 16. november 2006 Herlig:o)!!! Er superlenge siden jeg har vært her inne nå( ihvertfall 1.5 uke hehe) så dette var gode nyheter!! Gratulerer såååååååååå mye;o)................ Klem
Spira Skrevet 16. november 2006 #27 Skrevet 16. november 2006 Hei Snoopie! Å dette var gode nyheter, - JIPPI!!!!! GRATULERER så mye, denne gangen skal spira klore seg fast i 9 mnd!! Jeg har stor tro på at det går bra denne gangen kjære venn! Stor klem fra
Krin Skrevet 16. november 2006 #29 Skrevet 16. november 2006 Hei Snoopi=o)))))) Gratulerer så mye. Det slikt vi vil høre her inne nå. Du får sende litt babystøv til oss andre oxo. Jeg er ei uke bak deg og satser på at det klaffer for meg oxo. Lykkkke til videre og XXXXXXXXXXXX fingrene for at egget klorer seg fast. Det var 1 egg? ikkesant Og at du sitter med et lite nurk i armene om ni mnd. Klem fra
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 17. november 2006 #30 Skrevet 17. november 2006 Gratulerer så masse!! Herlig å lese!! Klem
ABC10 Skrevet 17. november 2006 #31 Skrevet 17. november 2006 GRATULERER SÅ MYE !!! Kos deg masse, så herlig gravid og så førjulstid som byr på så mye forventning og glede. Da blir det bare "Glade jul..." God helg !
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 17. november 2006 #32 Skrevet 17. november 2006 Ååååå så herlig GRATULERER, og velkommen i klubben - dette er et herlig liv selv med alle plagene som av og til følger med........ klem
UngVoksen-over termin Skrevet 17. november 2006 #33 Skrevet 17. november 2006 Ååååh! Snoopi! *hyler av glede* Er så utrolig glad for deg!!! Jeg gleder meg til å teste... skal gifte oss på test dagen - så jeg tror vi tester før... bare i tilfelle... da vet jeg at jeg kan unskylde med at det er for tidlig om den er negativ... :-) Så kan vi heller teste dagen etter i stedet :-) Utrolig spennende!!
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 17. november 2006 #34 Skrevet 17. november 2006 Gratulerer, Snooopi!!! Dette var en gladmelding som varmer godt ) Kos deg i tiden fremover! Klem fra
Prestedattra Skrevet 18. november 2006 #35 Skrevet 18. november 2006 HURRAHURRAHURRA!!!! GRATULERER SNOOOPI!!!! Skjønner engstelsen din, men prøv å lev i nuet! Akkurat idag er du faktisk gravid, så NYT DET!!!! Klemmmmmm
bbk og 3 håpefulle Skrevet 18. november 2006 #36 Skrevet 18. november 2006 Gratulerer!!!! Husker deg fra min tid her inne så det er fantastisk at du er gravid!!!!! Jeg er nå i uke 33 med mine tvillinger og begynner virkelig å glede meg til å få dem ut...... Vi går jo ekstra lange svangerskap (føles iallefall slik...) vi som sliter med å få det til ;) Nok en gang: Hurra for deg!!!! Klem fra Birgitte & jentene i magen
Snooopi Skrevet 19. november 2006 Forfatter #37 Skrevet 19. november 2006 Tusen takk for alle hilsninger! Dere er bare best! Sender dere masse babystøv *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************' og ønsker dere alle lykke til videre, dere som venter på å starte, dere som venter på positiv test og dere som venter på fødsel! mange klemmer fra en glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå