Frk. Lykke Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Tok for første gang en slik test i dag og den var positvi. Har jeg forstått det rett at jeg er mest fruktbar om 24 timer og innen 48 timer. Hvis den er positiv, er det ikke slik at jeg er fruktbar NÅ??? Hilsen utålmodig...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 er jammen ikke helt sikker selv, men trodde det var 12-36timer? kanskje forskjellig fra test til test - hva står det i pakningsvedlegget? forrige pp fikk jeg 3 positive tester på rad (3 dager altså), og iflg temperaturskjema hadde jeg el den siste dagen med positiv test, så det kan jo være det er alt i dag?? hopp i høyet hver dag de neste tre dagene, du, så er du helt sikker ;o)
Frk. Lykke Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Ringte mannen for å få han hjem NÅ!!! Han jobber og jobber..., kommer ikke før midnatt. Dette er nytt for meg, så jeg kan altsa teste positivt flere dager på rad. Føler meg så ny i gamet,,, kan jo ingenting om dette her. Har så lyst på en liten spire til jul. Gitte
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 "honey, im ovulating!!" *fnis* jeg vet ikke hva som er vanlig og mest "normalt" jeg, men tydeligvis mulig å få flere positive tester, vet ikke om det har noe med hvor høyt LHgreiene stiger. noen har jo svakt positive tester i mange dager/uker, så ikke vet jeg. jeg vil også ha presang til jul!! (eller adventspresang egentlig da) - jeg kommer til å følge med på deg gitte!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 (følge med på deg fordi jeg også har el i dag eller en av dagene ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå