petronella_78_med spire =) Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen som har erfaringer med denne? Har lest brosjyren, og det ser jo veldig bra ut, men..den er jo også veldig dyr... Lurer på erfaringer? (Sliter selv med ustabile sykluser...og vil så gjerne bli gravid...)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Heisann! Har brukt den i 6 mnd.og er fornøyd.Har også ustabile sykluser så den er perfekt å bruke da.Den finner eggløsningdagen og holder styr på fruktbare dager for deg.Ulempen er at den bruker 2-6 mnd.før den blir ordentlig kjent med deg og kan vise nøyaktige dataer,så jo før du begynner dess bedre.Ellers har jo den mange nyttige funksjoner som er veldig greit å vite. Visst du syns den er for dyr kan jo du sjekke ut Foreldre og barn magasinet,har hørt at der blir det solgt brukte comper billig.(eller på nettet kanskje?)Men det du må merke deg da er at du ikke er garantert alle funksjonene som er på den nye,er visst komt flere nå enn på de gamle...kjøpte min helt ny. Lykke til:-)
*Rutletutt* Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Har brukt bc som prevensjon i ca ett år, før jeg nå har begynt å bruke den som planlegger. Signerer på det hun over her skriver. Er veldig fornøyd - så det er absolutt verdt pengene. Kan jo bruke den som prev etter en evt fødsel, og sparer jo da endel på annen prevensjon. Går an å kjøpe brukt (det gjorde jeg), kjøpte bare ny sånn måledings. Ulempen med den er at det tar en stund før den blir kjent nok meg syklusen din til å vise når du har el, men jo før du begynner, jo før vil du få oversikten over syklusen din. Jeg har stabile sykluser, men tror nok den er veldig grei å bruke også for de som ikke har det. Den måler jo tempen, og den sier jo endel om hvor du er i syklusen din .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå