Gå til innhold

Hvor mange er det fra Gjøvik, Raufoss området her? Noen unge gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du... jeg er 18 år, blir 19 i januar og 29 uker.. fra gjøvik :)

det er bare å komme på treff, vi er stortsett bare unge nå, og uansett kjempehyggelige og lette å snakke med...

vi har et treff nå den 22, på egon.. da skal vi kose oss med mat! bare å komme, hadde vært koselig! :)

du er allefall hjertelig velkommen! :)

Tja, kanskje det. Føler meg så ung og litt redd folk ser ned på meg fordi jeg er 17 år. Men jeg føler jeg har tatt det riktige valget og jeg bor jo sammen med barnefaren. Forlovet er vi også :-)

Hvor mange kommer på Egon da? Sjenert jeg.. Blir jo nesten blind date ;-)

jeg husker jeg var redd første gangen og... men du, jeg er da bare et år eldre enn deg.. vi ser ikke ned på noen! :) jeg legger merke til at folk ser litt rart på meg på kjøpesentret osv... men jeg viser magen stolt og smiler ignorerende! Og vi er stortsett bare unge...ung eller gammel, stor eller liten, stygg eller pen.. hehe.. vi har alle noe til felles : vi bærer et barn som er ønsket til verden... noe å være stolt over! så synes du skal komme jeg! vi er 5-7 stk! :)

Annonse

Jeg å håper du vil ta deg en tur... det er ingen som ser ned på noen, og som *meg og magen* sier, så har vi alle noe til felles...

Gleder meg til å bli kjent med dere alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...