Gå til innhold

Det var da fælt til sniking her da...:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser den ene og den andre reiser inn for å føde her.. er det en konspirasjon mot kab¤ her eller?!?!?! har jo termin i dag, og her skjer absolutt ingenting!

Ja, ja, tålmodighet er ikke min greie ass:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ikke min heller. Men jeg har jo fortsatt noen dager igjen da!!!

Skrevet

Stakkars kab¤...

Vi får satse på at du blir nestemann.. :)))

Skrevet

neida, ikke synd på meg.. uansett er det jo maks 2 uker til NOE skjer:):)

Skrevet

Du ska nu bærre se å kom dæ a gåre du også ;D

Klem

Skrevet

Huff, da kab¤-mor!! Skal se det skjer noe snart med deg også!!

Klem

Skrevet

men hørt rykter om at det er folksomt på Ullevål i dag, så greit å vente til det har roet seg litt.. vil jo gjerne ha plass der da:)

Skrevet

Ja det har vært mye action her i dag... skal ikke være lenge vekke før halve desemberklubben har født, ser jeg.

Skrevet

Snufs, jeg har hele 46 dager igjen og det er leeeeenge! Det føles iallefall som en evighet!

Skrevet

Sier det samme!

Jeg synes vi skal føde i tur og orden uten sniking! Er det ikke derfor vi har termindatoer, liksom....????

;-))

Skrevet

He he, helt enig. Men kanskje vi bare skal være glad for at så mange føder før oss, for da er det ikke fullt på sykehuset når det er vår tur :-)

Skrevet

Bærre førr å ha det sagt... æ har plana om å snik i køen... sånn at æ kommer mæ hjæm i go tid før jul... ;D

Skrevet

Ja, her kan en ikke engang ta seg en tur på butikken uten at noen stikker avgårde og snik-føder,sånn oppførsel !!

;-)

Bare for å ha sagt det : Jeg kommer ikke til å snike i køen ! Her skal det knipes igjen til 7.des -så godt det går !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...