♥Spirevipp♥ Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Uff! Jeg har så dårlig samvittighet...Jeg og min kjære prøvde å kose oss for snart 2 uker siden med massasje og kos. Det var kjempe deilig, men jeg blir så fort utålmodig og tror kanskje jeg hadde sex før jeg var skikkelig tent. Det endte med at jeg følte det svei, og ikke var noe behagelig i det hele tatt...så vi avbrøt hele greiene. Etter denne episoden har jeg nesten ikke tatt på min kjære, orker ikke ligge helt inntil han om natten, og jeg vet han føler seg litt avfeid! Jeg vil jo så gjerne kose og vise han at jeg er glad i han, men så fort vi har lagt oss under dynen så mister jeg nesten all lyst. Får tanker som gjør at jeg blir irritert på han, også uten grunn! Dette er ikke noe lett og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre???
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 skjønner hvordan du har det..er det samme her.. men jeg trøster meg med at det er hormoner og det skjønner han også.. nøkkelen her (som har hjulpet meg mye) er komunikasjon.. fortell han hvordan du har det,så skjønner han deg nok.. men det er ikke noe særlig gøy.... men heldigvis er det noe som går over for de fleste.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Ja, kommunikasjon er viktig! Jeg for min del har "sliti" med at jeg har hatt veldig lyst til å begynne med, men mangel på fuktighet har gjort at ting ikke har blitt så bra. Og jo mer fokusert jeg ble på det, jo værre ble det egentlig. Men tilslutt kjøpte jeg glidemiddel, planta den på stuebordet og spurte om vi skulle gjøre et nytt forsøk, fortalte at jeg er litt "tørr og kjedelig" om dagen og trenger litt mer omsorg. Tror han så på det som en fin utfordring, og nå går ting så mye bedre! Har allikevel mye mindre behov enn før, tenker mer på mage og slikt..hehe..men det tror jeg han forstår. Vi koser oss i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Glemte å si at jeg var veldig tydelig da jeg sa at jeg veldig trenger nærhet og kos UTEN at det må føre til noe mer bestandig! Det får meg i alle fall til å slappe av, og så kommer lysten av seg selv nå og da:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Har hatt samme episoden her. Prøvd flere ganger, men det gjør bare vondt. Helt til jeg leste på BIM at man får veldig tørre slimhinner under graviditeten. Glidekrem ble løsningen for oss. Ingen ting som er så drepende på lysten som et par vonde forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå