Gå til innhold

CaMaCh??

Baby4påvei-har kommet :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Litt sein til å svare, men har ikke vært på nett før nå.....

Leste om siste samtalen din på sykeh. Skjønner ikke hvorfor de står så hardt på sitt.... Leste i Bam-bladet som lå på venterommet, og der skrev de at et sykeh ikke kan nekte noen ks....yeh right!!!! Er vel den dårlige økonomien som er en årsak.....

Jeg var der på onsd. Møtte ei kjempekoselig jm. Forstod problemet mitt, men synes ikke jeg var bastant nok i mitt ønske om ks??!! Jeg sa da at jeg var redd for å håpe for mye, for så å bli skuffet hvis jeg fikk nei. Skal tilbake i jan, og kommer til å ytre ønsket om ks da også. Så inn til lege etterpå. Leger er bare et så spesielt folk!!! Hun satt bare å snakket om hvilke medisiner jeg kunne få for ditt og datt. Og et medikament for å få livmora til å trekke seg sammen kunne jeg ikke få for fort sa hun, for da kunne livmora sprekke!!!! Bra jeg ikke er et menneske med angst og dårlig psyke. Ikke ville jeg bli satt igang før tida, hvis barnet ble rundt 5 kg - så ble det ks. Men ville ikke innvilge ks utfra mitt ønske.... Skal tilbake til lege i feb for vekstestimering. Skal visstnok gå hver 14. dag til det, f.o.m uke 32. Så sa legen at hvis det blir normal fødsel, så vil det være 2 jm og 1 lege under fødselen. Så hadde jeg bevist at jeg kan føde et barn på over 5 kg, så egentlig var det ingen problem det, sa hun. Svarte fort tilbake at å føde et barn på 5 kg frivillig kommer ikke jeg til å gjøre!!!!!!! Blir bare svett på tanken av den legen. Husker desverre ikke navn. Hun var vel i 50-årene, og men jeg snakket satt hun å sa ja hundre ganger. Fikk sikkert ikke med seg hva jeg sa......

Har du evt forhørt deg med Orkdal sykehus?? Du kan bytte sykeh. Gått an å høre med de, hva de mener om det.........

Ble langt dette.

Vi snakkes..........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7099603-camach/#findComment-7121436
Del på andre sider

Hei.

Har ikke vært her inne hele helga. Har feiret bursdag til størstegutten min. Jeg leste også den artikkelen i bam som lå på venterommet.

Jeg tror jeg var til hun legen forrige gang jeg var der. Dårlig kjemi for min del ja.

Kan jo være at st.olavs har så dårlig råd at de sier nei til mange fler keisersnitt enn andre sykehus?

De virker i allefall strenge der.

Orker ikke dra til orkdal. Lettere å komme seg til og fra stolavs. Pluss at de har bedre kompetanse på nyfødte der.

Snakkes.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7099603-camach/#findComment-7157646
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...