Gå til innhold

Piller og graviditet-trenger litt hjelp her!


MammaMirian

Anbefalte innlegg

Prøver å spørre her jeg:) Er det noen av dere som har blitt gravid mens dere gikk på piller? Blir symptomene evt anderledes hvis man fortsatt tar piller før man oppdager graviditeten, altså at hormonene fra tablettene evt "kamuflerer" noen graviditetssymptomer? Uff rotete skrevet dette men håper dere skjønner:) Jeg bruker minipiller, men tok en pille et døgn for sent og hadde ubeskyttet sex tre dager senere. Dette er ei uke siden nå, så det er for tidlig å teste. Er ganske engstelig....Legen min mente forresten at siden syklusen min blir veldig uregelmessig av minipiller, betyr det at disse pillene har en kraftig effekt på kroppen min og at det er liten sjans for at jeg har blitt gravid. Tror dere dette stemmer?

 

Håper noen kan svare, går og grubler sånn...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke sikker på hvordan det er med minipiller jeg... men jeg ble gravid på p-piller... fikk skikkelig magesmerter og kastet opp på jobb, men trodde det bare var omgangssyke... når det ikke ga seg dro jeg til legen og han sendte meg direkte på ul med mistanke om exu, men det viste seg å være en helt vanlig graviditet:) nå er som sagt ikke jeg helt sikker på minipillen og om det i det hele tatt er noen forskjell på de, men tror nok det kan være mulig... (må også legge til at jeg tok pillen hver dag klokka fem, og glemte aldri en eneste en)

tror nok ikke pillene kamuflerer noe, men at man kan tro det er noe annet siden man ikke forventer en graviditet er jo mulig... men er som sagt ikke helt sikker... bare sier hvordan det var for meg:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...