Gå til innhold

Er det mogleg? Kvalmen er borte!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg tør nesten ikkje skrive dette innlegget for eg er så redd for å jinxe dette, men eg er ikkje kvalm lenger!! Har vore ganske fin denne veka, men i går og i dag har eg ikkje vore kvalm. Har gått med Sea Band heile dagen, men før har eg likevel vore litt kvalm. No er det berre halsbrann og at det brusar litt under brystbeinet men eg er ikkje kvalm

 

*doing the happy dance*

 

Åh, kjære kjære kvalme medsøstre GLED dykk til denne dagen!! Eg er 10+0 i dag og er så lukkeleg!! Hurra hurra!

 

Sender dykk masse antikvalmestøv ******************************************************************************************************************************************************************************************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke herlig? På meg begynte også kvalmen å avta mot slutten av uke 9 og nå er den så godt som borte, bare litt når jeg er trøttt og på morningen, men helt til å overleve! Det er en ny hverdag ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Det er heilt fantastisk! No kan eg liksom nyte graviditeten. Til no har eg jo berre vore slapp og fæl og mannen min har ikkje visst kva godt han kunne gjere for meg. No skal eg vere god kone i alle fall *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GLEDER MEG på dine vegne! Er 10+0 i dag jeg og, men har vært enda kvalmere enn vanlig, måtte få svigermor til å mate sønnen min, kastet opp av lukta av varm mat.. Husker fra sist at det føltes helt himmelsk da kvalmen plutselig var borte.. Kastet opp 13 ganger på lørdagen, mandag var jeg HELT bra etter å ha spydd i 6 - 7 uker. Nå blir livet mye bedre!!! Gleder meg til å være kona til mannen min igjen jeg og.. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom då eg var 5+4, men vart ikkje skikkeleg ille før 6+0 og har holdt seg konstant heile dagen (har berre holdt til på sofaen i det siste) - men no trur eg den er på veg vekk! Hurra hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, TRETTEN gongar?! Eg har ikkje kasta opp då, har berre vore "konstant bakfull" i tre-fire veker. Det er jo som å få eit nytt liv no når kvalmen har gitt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å gi seg her også, heldigvis, men så har jeg akkurat startet på uke 13, så det bør vel også gi seg nå. Har vært "bakfull" siden 6. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jammen heldig!

 

er selv 10+2 i dag og like kvalm og kjempe trøtt, hadde meg en dag her for to dager siden hvor jeg ikke var kvalm og gleden var stor, for nå trodde jeg at kvalmen var over, men nei da, dobbelt så kvalm dagen etter på. men nå kan det nå ikke være så lenge til før kvalmen gir seg. her har vi også prøvd det meste, men føler ingenting hjelper, jeg bruker sea-band, drikker ingefær te, tar ingefær kapsler, spiser små men hyppige måltid, prøver å få i meg tørre kjeks, og prøver og hvile så ofte som mulig, men INGENTING HJELPER sukk. er mye kvelmere og trøttere nå enn hva jeg har vært tidliger når jeg har vært gravid, men jeg ser nå lyse i enden av tunellen, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei . når jeg gikk med min første var jeg kvalm og kastet opp ca10 ganger daglig til jeg fødte 4 uker før tiden. ble kvalm i uke 7 den gangen og nå er jeg i uke 5 håper ikke det blir som sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...