Gå til innhold

Arg, idioitiske hygienikere på jobb!! syte klage innlegg!

Anbefalte innlegg

Altså, har vært plaget med bl i noen uker nå.. Er bare 10+1 i dag men kjenner smertene veldig veldig tydelig! Det ligger i familien å være plaget:(

Så jeg spurte på jobb om jeg kunne få en bedre stol å sitte på.. Sitter i en resepsjon i gjennomsnittelig 10 t om dagen når jeg jobber..

Ble selfølgelig bare mas når jeg spurte om stol, hva som var galt osv.. Noen på jobb vet at jeg er gravid, har ikke lyst til å fortelle det til alle helt ennå.. så prøvde å forklare at jeg hadde vondt og alt sånn..

Så fikk ingen stol, men derimot beskjed om å røre meg mer når jeg er på jobb! Hallooo, jeg sitter i en resepsjon, det meste av arbeidet består i å ta telefonen og dataarbeid.. Hvis vi beveger oss 1 m unna pcen kan jeg garantere deg at telefonen ringer.. Så hva skal vi liksom gjøre da?? Gå rundt her i 10 t..??

Åååååhhhh... blir så sint! Vet jo at de har rett, at det hjelper å røre seg mer.. men når da liksom?? På jobb der det ikke er mulighet, eller etter jobb når man er helt utslitt og kvelden egentlig bare går ut på å holde seg våken slik at man ikke sovner kl 8!

Sånn, bare en liten utblåsning fra meg!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...