Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei I'm in heaven!

Bekalger at du har måttet vente så, men det går i full fart her; ikke alltid jeg får tid og overskudd til dette:0)

Men prøver nå:

Klarer ikke helt å få frem flytting hos din kjære, men det går ikke på vilje, mener jeg. Har det med jobb å gjøre at han ikke flytter kanskje? Merker at han gjerne vil være hos dere, men at det er praktisk vanskelig..

Er dere prøvere pr idag? Får nemlig ingen sånn umiddelbar graviditet her..hmm...men muligens ved slutten av neste år, her er det et eller annet større på gang;0)

Klarer ikke å se så fryktelig langt frem, men her er en liten guttebaby hos dere, ja.

Skal vi se på økonomi..

Vet ikke om du er i jobb eller hjemme pr idag, men her er ingen endring sånn i livssituasjon sånn rett rundt hjørnet, men mot våen (mai?) skjer det en gardvis bedring av økonomien. Jeg mener at dette kan ha med en utvidelse av stilling å gjøre, ev. ny jobb?

Ønsker deg lykke til:0)

Åååh,vettu hva!! Det stemmer sååå forferdelig med det du skriver! Han har nettopp fått jobb og kan ikke flytte med fare for at han ikke kan få jobb her med en gang.. :os

vi er ikke prøvere i dag men ønsket om ett nytt barn er veldig sterkt :)

er hjemme pr i dag ja så jeg håper på en jobb snart =)

så spennende,håper så inderlig at dette kommer til å stemme videre..

Tar du betalt for å "spå" meg dypere eller? Jeg er så fryktelig nyskjerrig skjønner du.. er så mye mer (som jeg ikke vil skrive her) jeg vil vite om..

hilsen håpefulle meg :)

Annonse

Jeg spår ikke for betaling, nei.. Dette først og fremst fordi jeg aldri kan garantere at synene blir riktige, og da blir det heller ikke riktig for meg å ta betalt.

Jeg synes dette er fascinerende og spennende, men det er jo ikke dette jeg lever av;0)

Skjønner godt at det ikke er alt du ønsker å spørre om her inne, men flere av de andre spåerne her inne tar betalt, så du kan jo høre med dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...