Suretær Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vært inne på en annen møteplass og lest at mange har blitt gravide på første forsøk etter å ha drukket slimløsende hostesaft noen dager før el. En jente mente at begge hennes graviditeter kom pga dette. Skal drikkes i moderate mengder, og viktig at den er slimløsende. Har hørt det her inne også, lurer bare på om det er mange som følger dette rådet? Jeg skal i hvert fall prøve det neste gang.. Spotter fortsatt to dager etter ikm, tester negativt. Skjønner ingenting.. Klems
Anquor Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 ja jeg prøver dette nå, av merket; solvipect blir spennende å se... jeg er litt usikker på hvor mye, hvor ofte og hvorl enge jeg skal ta hostesaft, så det blir vel bare å prøve sej fram... håpe p ådet beste og krysse fingrene noen andre som har erfaringer med slimløsende hostesaft?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg har også testet Solvipect denne pp'n, men om det funker gjenstår jo å se - har el sannsynligvis i dag ) Har tatt en spiseskje hver dag fra og med dag 10 tom dag 14 (er nå på dag 16 og fikk første positive eltest i går). Har merka stor forskjell på sekretene mine i alle fall, så jeg håper det gjør susen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå