Babykilo Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Det begynner å ligne noe nå. Han er 5,5 mnd. Men er det noe jeg har lært, så er det at når du tror du har en rutine blir den forandret. Spiser og hviler stort sett til samme tidspunkter. Blir krøll og surving hvis jeg drar ut når han skulle sovet etc.
firemerkersmør Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Så lenge han er fornøyd prioriterer jeg å ha et litt sosialt liv. Hvis allt skullegå etter når tassen skulle spise hadde vi blitt inne hele dagen, og dt gidder jeg ikke. Han står opp 8-9. Sover ca kl 11 og 16. Legger seg rundt 19.30. Våken kl 24, 3 og6 , men hopper ofte over 1-2 av disse. Alt er ca tider, og det hender det går helt i stå hvis han ikke får sove på trilleturen el.l.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Her har vi beg og få god rutine, men blir krøll her oxo vist vi rikker på oss når han skal ha middagslur, vist ikke kan vi gjøre så vi vil.... Her står vi opp rundt kl.07, tar morgenstellet, leker, blunder rundt 9 i en halv time, mat, leker,går en tur i halv 11 tiden da sover han til vi er komt hjem et ca 40 min, så er det grøt. Middags lur fra 13.30 til 15.30. Så er vi stort sett på farten om e.m men hjemme igjen til 18.00 da er det nattstell litt lek og så til seng mellom 18.30-19.00. Han våkner hver 2-3 time natten igjen enda,får litt mat så sover han videre, HAr beg med litt grøt nå så håper på litt mer sovende netter snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå