Gå til innhold

Priser privat beh., trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Hei,

nå begynner vi å vurdere Hausken.

Jeg leser på hjemmesiden at det koster 22.000 for et forsøk, og 44.000 for 3. Hva hvis vi velger den pakkeprisen, da får vi vel ingenting tilbake hvis vi lykkes på første forsøk?

Dere som går til privat, hvor mye har dere betalt til sammen?? Hva har medisinene kommet på? (før dere fikk tilbakebetalt fra TK)

Har vi samme rettigheter fra trygdekontoret hvis vi velger privat?

takker og bukker for svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7099030-priser-privat-beh-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vi valgte pakke på 3 forsøk til 45.800 på Volvat, de er litt dyrere der.

Til medisiner har vi brukt 14.000 kr hittil pga at jeg trenger så stor dose med Puregon (sprøyter).

Håper på egguthenting i neste uke så vi kommer sikkert over 15.000 kr grensen for å få tilbake fra TK. (samme regler gjelder der selv om man tar privat.)

Lykke til.

Hei Lydia 82

Jeg går hos Omnia/Aleris i Oslo. Når det gjelder priser kan du gå inn på nettsiden deres, www.ivf.no.

Hvor mye medisiner som trengs er veldig individuelt. Jeg er i gang med tredje forsøk, og det er først nå jeg har kommet over grensen på kr. 15.000,-. Har ikke somlet meg til å samle sammen kvitteringer ennå, men tror ikke vi som går privat har dårligere rettigheter vedr ref enn de som går til behandling offentlig.

Lykke til!

Vi holder til ved Ciconia i Danmark. Koster 37.000DKK for 3 forsøk. Får dekket medisiner over 15.000 fra TK. Vi har brukt ca 7000kr pr forsøk. En vet ikke hvor mye medisiner en trenger.Prøver seg litt frem. Alder og vekt har ingen ting å si på dose... Var det jeg fikk beskjed om på riksen også...men det var visst feil.

Lykke til

Annonse

Hei Lydia82

Jeg har hatt et prøverørforsøk og brukte da ca 15.000 kr i medisiner.

Denna gangen ska jeg gå hos Hausken og har akkurat fått resepten på alle medisiner. Jeg kommer at betale 22.000 for selve forsøket og ca 11.000kr i medisiner.

Hvis du tar pakketilbud på 3 forsøk får du ikke igjen pengene. Men jeg kan love deg at hvis du blir gravid på første forsøk så bryr du deg ikke om at du har betalt så mye penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...