Gå til innhold

HJELP... Hund eller baby????

mailotte

Anbefalte innlegg

Har 4 barn fra før, men lengter så etter nr 5.

Min mann sier blangt nei.

Du kan få en hund sier han. ennå han er allergisk mot hunder..

Barna mine er 5, 8, 10 og 12...

Hva skal jeg si for å forandre hans mening om nr 5.

Har prøvd det meste men han er forferdelig bestemt på dette...

Hjelp meg noen...

alle har samme far...

Fortsetter under...

Vil først bare si at jeg ikke mener at det er noe galt i å få mange barn. Selv har jeg nummer tre i vente og forstår godt at enkelte får både en og to til (selv om jeg trolig gir meg på tre)

Men noe jeg synes er veldig viktig er at man skal være to om ønsket om å få flere barn.

Når bare en av dere ønsker flere, så synes jeg faktisk at den som ikke ønsker det skal ha det siste ordet.

Har selv en venninne som ønsker nr.3, men mannen sier nei, det holder med 2.

Jeg fikk høre hans versjon og fikk god forståelse for hans synspunkt. Dette var noe han kunne svare for og det var gjennomtenkt. Jeg forstår hennes ønske, men anbefalte henne til å la det ligge.

Snakk ordentlig med din mann og få hans forklaring, kanskje det sier deg mye.

Dette er nå bare min mening, lykke til uansett hva som skjer.

Takk for det... Mener at om man har 4 eller 5 så har man mange barn. har alltid ønsket meg 5 barn. Er veldig glad i barn og vil ha stor fam. For første gang i livet vårt ligger ting til rette for å ha mange barn. Vi har stort hus og jeg er hjemme om dagen.. skal snakke litt mere med min mann og se om han forstår meg også....

klemmer...

hadde ikke gitt meg med dette jeg. vi venter nr 5 og mine barn er 2,3,12,14. herlig med liv og røre i huset og jeg tror de andre vil synes det er kjekt etterhvert. klart at en gang må vi jo slutte, men hvis du alltid har drømt om 5 barn så synes jeg du skal få det. vi derimot har ikke stort hus eller god plass, men det er ingen hinder.

lykke til med overbevisningen

Annonse

Skjønner deg godt jeg. Kan være vanskelig å gi opp drømmen om det antallet barn man alltid har drømt om. Kjenner til flere som har følt et veldig savn fordi de ikke fikk flere barn enn de fikk... Snakk med mannen din du, og finn ut hvorfor i hvertfall. Ønsker deg lykke til jeg.

Og ikke kjøp en hund er min mening da, for hvis mannen din er allergisk kan det hende dere må gi bort stakkaren etterpå, og det blir i hvertfall trist :)

for å si det sånn...barn vokser opp... det gjør ikke hunder...

og de trenger utrolig mye oppmerksomhet, turer, utfordringer..osv..

du har jo en stor familie til å hjelpe deg men husk at det blir en evig baby og du har 4 andre barn å passe på:) lykke til med overbevisning og valg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...