Gå til innhold

babyen er så rolig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 dager over ul terminen min.. og i dag har lille tulla vært så utrolig rolig..hun pleier jo å holde et h...... der inne...hm... burde jeg være bekymret?? eller kanskje fødselen nærmer seg? noen der ute som har erfaring hvordan babyen oppfører seg rett før en fødsel? hjelp meg...blir så redd for lille jenta..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da synes jeg du skal ringe føden og ta en prat med dem jeg. Man skal jo ta kontakt hvis man merker store forandringer i bevegelse osv.

Ikke gå og vær redd hjemme...ta en telefon og få sjekket at alt er bra med lillejenta di:) Lykke til!!!

Skrevet

huff....føler på å ringe ned dit...som første gangs fødene har jeg ringt noen ganger for å si det sånn...sikker på at de snakker rundt hjørnene der om hu som ringer hele tiden... men skal ringe jeg..

Skrevet

Åja....ring føden... Bedre med en gang for mye, enn en for lite.

Ser det er en stund siden du skrev siste innlegget. Hvordan har det gått med deg??

Skrevet

Var på føden i foriggårs. Frdi jeg hadde ikke kjent noe særlig liv den dagen. ALt var fint da, men beskjed om at jeg skulle ta kontakt om jeg merket endringer i bevegelsene også. Om det virket roligere eller slappere enn vanlig. Så ta en telefon du, og få sjekket det..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...