Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Litt tidlig å begynne å tenke på barnevogn. Men er så gøy :-) Har ingen peiling på barnevogner. Er 17 år selv, og er 6 uker på vei. Har termin først i midten av juli. Noen som har forslag til gode barnevogner?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 emmaljunga vognene. emmaljunga duo edge, smart, cangaroo, city cross www.emmaljunga.no
It's all about me Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Selv sikkler jeg på TFK Joggster Twist, skal bytte til en sånn.
2gutter og snart 1jente Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Mitt forslaf er Quinny freestyle med bag da fra nyfødt. Skal definitivt ha den til neste mann Hadde simo kombi vogn til første mann og den blir fort veldig tung å ha etter en 6-7 mnd..... Hønefoss 23
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 har simo duo til mitt juli barn. den er klassisk, stor og god. kan bruke bag gjennom vinteren. gå over til sportsdel til våren. kommer litt an på hvor du bor... bor på "landet" aldri noe problem å komme frem. mn skjønner hvorfor folk vil ha litt mindre vogner i storbyen...
trude lutt Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville hatt en vogn med stor bag hadde jeg skulle hatt juli-barn. Da passer bagen til vinteren, med pose oppi, og det er lunt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå