Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Det stikker sånn helt der nede. Liksom inni skjeden. Klarer nesten ikke å gå. Det stikker ganske bra når jeg sitter også, men det er bedre hvis jeg ligger. Fikk vite av JM at hode er på vei til å feste seg. Er i uke 38. Slik har det vært store deler av dagen. Skal jeg måtte gå sånn resten av tiden eller???? Det er vondt og ubehagelig....
Mamma'n til Julian Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei på deg! Hadde det også slik at et stakk veldig da hodet festa seg..men det slutta etter hvert. har nå 5 dager til termin...hodet hadde festa seg for litt over en uke siden. Kjenner ingenting stikking nå
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 En annen ting er at babyen har vært mer aktiv i dag og....
mara 28.11.06 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg er i uke 38 jeg også,og hodet på babyen festet seg for ca 2 uker siden.Men har de siste dagene hatt merog mer nedpressog stikninger slik som du beskriver.Skal til jordmor i morgen,så tenkte høre litt med ho da.. Det er mye aktivitet i magen her også. Trenger vel ikke nødvendigvis bli roligere før fødselen starter? Noen som vet?
Lima og meg Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Dytter denne litt... Har hatt det samme som dere i dag... For 3 uker siden mente de at hodet var festet, men på torsdag mente jordmor at det ikke var festet likevel. Hmm..
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Hei, e i uke 36 og har det på samme måte... også virra den og styra nå voldsomt... prøva vel bærre å skru sæ ned i bækkenet skal du se ;D Men det e ikke nå særli nei...
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 hadde sånn stikking eg også...skikkeli vondt til tider. legen forklarte meg at det var hodet som presste seg ned i bekkenet..
KaisaKatrine Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Jeg hadde det også slik i tidligere svangerskap - noen få dager før jeg fødte. Ikke godt, men tydeligvis helt normalt. Kanskje det skjer noe snart - lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå