Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR FÅR IKKE JEG VITE HVILKET KJØNN JEG VENTER NÅR JEG ER PÅ ULTRAYD? LEGEN SJEKKA IKKE EN GANG:( SYNS DET HARVÆRT KOSELIGT JEG:) ER 25 UKER IDAG:):):) HÆLI... HJELPER DET Å BYTTE LEGE MON TRO?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er 25 uker er det som oftest for sent å se kjønnet- det blir litt "for mye" baby der inne til å se. Kankje et var grunnen?

Skrevet

VET IKKE!!!

Spurte du ikke da?

Kanskje n ikke så d?

Kanskje n har tatt feil så mange ganger at n ikke turte å si d?

Kanskje n er teit og synes ikke folk bør få vite kjønnet?

Har sikkert 10 til kanskje'er til deg, men d nytter vel lite.

Jasj, bytt lege du :-) Verd et forsøk ihvertfall :-) Er jo bare å bytte tilbake hvis d ikke fungerer! Lykke til!

Skrevet

De sier som regel ikke noe selv da. En må kanskje si ifra at en vil vite det. Jeg vet at noen spør, men ikke alle leger...

Skrevet

Hei :)

E fra frosta æ å;)

Du veit heilt sikkert kæmm æ e :)

Har du vært på Ul no, eller tilear??

Når æ va på Ul så prøvd jordmora å sjekk korsn kjønn d va, men bejbin va så uroli:P

Når e d du har termin da?:)

Skrevet

Når jeg skulle på ultralyd fulgte det med et skriv, og der sto det blant annet at de ikke opplyser om kjønn uoppfordret. Man må derfor spørre dersom man ønsker å vite det.... Hun jeg var hos sa ingenting før jeg spurte henne selv...

Skrevet

Jordmora mi har "advart" meg om at det er stor sjanse for at vi ikke får vite kjønn når vi skal på ultralyd om et par uker. Hvis legen/jordmora ikke er 100 prosent sikker på kjønnet vil de heller ikke spekulere i det. Hun mente det var maange nok eksempel på at man har tatt feil, så da var det bedre ikke å vite.

Skrevet

det hørtes rart ut.. jeg var på ul i uke 27 å da så vi kjønnet tydelig..Jeg ville trodd at kjønnet ble mer tydlig jeg da, det høres mest logisk ut ivertfall!!

Skrevet

Åhh frostajente???kæm kæm kæm?? hehe, frosting her å :)

Skrevet

Æ veit itj kæmm HI e, men æ heite no Rita:)

Du veit sikkert itj kæmm æ e da :P

Skrevet

Trur æ væt... Lure på om vi va på brylløp i lag i sommer

Skrevet

Okay :D

Når e d du har termin da??

Eller e du bære innom på besøk;)

Skrevet

Har termin 25 april. Men æ vart no bra nysgjerri på kæm HI va æ no da

Skrevet

E d itj a Trine da?

Kanj næstn itj lægg ut ætternavne da:P

Skrevet

Væt itj nå hu har tærmin æ, men trudd d hu hadd ganske læng fyrri mæ æ men.. Men æ tænkt d såmmå æ å

Skrevet

Dæmm som kjenne a sei no hu har termin i mars iallfall:)

Har dåkk virri på UL da??:)

Skrevet

Oki, da e d sekkert hu.

Ska på ul dein 24. Så da bli d speinnanes å sjå ka d bli :)

Skrevet

Va på UL denj 12/9 vi, men fekk itj t å sjå ka d va fer h*n låg me fotan i kryss å me æne hanja nirri der:P

Ska t bake denj 21/12 da, e jo itj sekkert dæmm får t å sjå d da hlr da men, tiden vil vise;)

Har dåkk nånn fra før eller??

Skrevet

Bur i byn vi da, så dæm har litt ber UL utstyr å sånt einn på levang. Men e no itj sekkert dein e så vældi medgjørlig da. Har ei på 4 år fra fær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...