Gå til innhold

da har de kommende besteforeldrene fått vite det:o)

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

sendte blomster til mine foreldre med skriften:

kjære.....

sender dere en blomsterhilsen for å gratulerer dere med den nye tittelen:bestemor,bestefar og onkel.

jada,24.juni sånn ca kommer det en til her i huset.

klemmer fra ..........og..........

og hans foreldre fikk vite det på samme tid,bare at de kom hit på besøk og vi satte bare frem barnevogna;)

mamma gråt på tlf og var helt skjokket,broren min var helt i hundre og resten var kjempe glade og gratulerte så fort første sjokket dempet seg:p

takk til deg her inne som kom med forslaget om skriften som skulle stå på kortet til mine foreldre:o) det fallt visst i smak;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener å huske jeg foreslo den teksten.. det er veldig kjent ut hvertfall..:P hehe, husker ikke helt jeg men om det var meg så bare hyggelig:))

jeg er blomsterdekoratør og har skrevet noen tusen kort i min tid..:P veldig koslig at du sendte blomster for å dele den store nyheten, det er noe de kommer til å huske :)

Skrevet

ja,det stemmer det,kjente igjen nicket ditt nå når jeg å det:p

åå,så det er der du har fantasien fra;)

får besøk av dem imorgen,men det er 7 timers kjøretur,så det er ikke hver dag jeg ser dem,dermed ville jeg forberede dem litt og si det med blomster,så de ikke skulle få det slengt rett i tryne etter en lang reise.

responen var bra værtfall:p

Skrevet

ja, synes du hadde en god ide der ja:) godt de likte det! da hadde de litt å snakke om på veien til deg og tenker jeg...:P

kos dere med den gode nyheten:)

Skrevet

hehe,ja spørs det.

tusen takk:)og for skriveriet:p

Skrevet

Så fint at de ble så glade da :D

Alltid mye koseligere å lese når foreldre tar det slik.. ;)

Skrevet

nå blir det hyggelig å treffe dem i morra:)

jeg snakket med min svigermor på msn i går (hun bor i utlandet) og hun spurte om hun snart fikk lov å kikke litt i babybutikker.. hehe

Skrevet

har nettop fortalt kommende bestefar om nyheten:) var veldig skummelt, og jeg er ikke helt sikker på hvordan han tok det... håper det går seg til etterhvert... :/ var fryktelig vanskelig å fortelle det...:/

Skrevet

Så fin måte og fortelle det på da :)

Ikke sant det er gøy når alle blir helt gira og glade :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...