oktoberbarn Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg har hatt min i 1 uke og tar tempen hver morgen,til rødt lys, noen som vet hvor mange sykluser som er vanlig før den klarer å finne EL???? Noen som har noen fine historier hvor folk er blitt gravide kjapt ved å bruke den........ svetlana
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 det røde lyset betyr som regel at du er i din fruktbare fase. alle data du har puttet inn, i tillegg til hvordan tempene dine forandrer seg er det som gjør at den kjenner deg etterhvert. det er fra før av lagt inn over 10.000 forskjellige sykluser i denne. hvis du stemmer bra med gjennomsnittet, så klarer den det fortere. det kan fikse seg allerede i løpet av en mnd. jeg har ladycomp og veldig korte sykluser, og sinnsykt korte lutealfser, så hos meg så brukte den vel 3 mnd. dette er veldig individuelt, så det er bare å følge med. Tempen synker, for så å stige igjen ved EL. Du får en dupp i tempen liksom. sånn at det går ann å følge med selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå