Gå til innhold

Har dere hatt mye el slim før evnt egguthenting?

Anbefalte innlegg

Jeg er stikker på 15ènde dagen og har hatt skikkelig mye el slim de to siste dagene, men skal ikke til ul før fredag.

Var til ul tirsdag men kroppen reagerer visst litt tregt og lager ikke så mange egg ,så legen mente det ikke var fare for overstimulering (300IE), men ble litt usikker jeg nå..

Bare var litt nygjerrig på om dere merket noe til dette før egguthenting?

Fortsetter under...

Hei. Takker for hilsen hos meg. er dette ditt første forsøk? Jeg merket ikke noe særlig til el slim. Var mer opptatt av at hetetoktene forsvant i denne perioden og at jeg ikke var så kortpustet. syntes tiden med sprøytene gikk ganske så fort. På ul så min gynokolg 8 egg, men ved uttakk var det 10 stk. 1 var ikke modent nok, 7 ble befruktet, 3 delte seg . 2 av disse var bra nok til å settes tilbake , det siste var ikke bra nok til frys så det ble kastet. Ser at andre her med mindre eggantall har gatt bedre resultat sånt sett. Men her spiller jo også min alder inn er 38 år.

Lykke til.

Annonse

Hei

Jeg tok en el test i dag tidlig jeg for sikkerhets skyld og den var heldigvis negativ, ikke ofte man blir glad for det :-)

Mercy; du lurte på om dette var mitt første forsøk og det er det. Forhåpentligvis det siste også. To befruktede egg er jo bedre enn ingenting, lykke lykke til :-)

Lykke til til alle dere andre også selvfølgelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...