Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har fremdeles noe lysebrunt slim i truseinnlegget mitt idag. Hadde igår også... Er dette spotting? Skulle egentlig hatt mensen for fullt nå! Og ja jeg vet når man slutter på p-piller så er syklusen rar! Eller er det kroppen som kvitter seg med noe, og jeg er gravid? SKal teste til helga. Orker ikke teste enda siden jeg kanskje får mensen en dag. Bortkastede penger når jeg allerede har testet meg 2 ganger ;-)
Solskinnsjenta Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Kan høres ut som spotting, ja. Spotting er visst rester etter forrige mens, og kan visst komme selv om man er gravid. Hatten av for deg som klarer å vente helt til helgen med å teste Håper at spiren sitter hos deg, og at spottingen bare er litt "husarbeid" sånn at hybelboeren får det fint der inne
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hmm, vi får se hva som skjer =) Tusen hjertelig takk for svar. Lykke til til deg ;-) Klemmer
Suretær Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 venter egentlig bare på at noen andre skal svare deg da jeg har samme problem selv. Har spottet (tror jeg, har aldri spottet før men lyserosa guffe kommer ut), siden fredag, trodde tanta virkelig kom igår men dengang ei. Ikm var mandag og jeg har testa neg. 3 ganger. Hva skjer? Noen må svare oss....
oktoberbarn Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg tror jeg spottet ved siste graviditet. Og da trodde jeg det var mensen, men den varte bare 1 dag og det pleier den jo aldri å gjøre.... Så jeg kjenner meg ikke helt igjen, ettersom min spotting var som vanlig mensen.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg lurer skikkelig på hva dette kan være. Tror jeg får mensen snart på grunn av mensmurringer i magen. Kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet. Men jeg får bare noe lysebrunt slim i truseinnlegget.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Dette er den andre dagen jeg spotter/får brunt slim...
Solskinnsjenta Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Av tidligere innlegg har jeg hørt at hvis ikm ikke kommer i løpet av en uke, og tester er fortsatt negative kan det være greit å ta kontakt med lege. Noen produserer visst hcg sent, men kan detektes ved blodprøve. Det kan også være andre grunner til at tr ikke kommer, men husker ikke disse grunnene akkurat nå. Kanskje andre som vet? Håper jo for deres del at en blodprøve hos legegn gir positivt svar =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 ville bare fortelle at jeg spottet en hel uke, ganske mye.... 7 dager!!! og jeg var gravid!! )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 hehe, det var rosa og litt rødt.....ikke slim men som en svak menstrasjon..... måtte bruke bind et par dager......
Gjest Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Hmm, mitt er så lite at jeg hadde kunnet bruke bare 1 truseinnlegg om dagen (men jeg har byttet pga hygienen altså...)... Og så er det lysebrunt slim. Ser ut som utflod. Så det er slik jeg pleier å ha de siste dagene av min mens. Men nå dukket det plutselig opp i førsten av mensen, hvis det er mensen jeg får nå snart. Er nok ikke gravid enda...
Gjest Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Jeg spotter på andre dagen nå og er gravid;) Dette er spennende!!
oktoberspire09 Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 Jeg spotter også.. har gjort det i tre dager nå.. tatt test hjemme og fått bekreftet graviditet hos legen.. skal muligens få UL på fredag pga av tidligere abort.. er 6+0 idag .. håper dette er vanlig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå