Gå til innhold

Elli-karamelli?


Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo frøken! :-)

Tilbake fra kurs? Var det bra? (åssen kurs,forresten?)

 

Alt er bra med magen vil jeg tro,det er verre med meg:-( Er så ufattelig dårlig om dagen,bare spyr og ligger på sofaen. Akkurat nå er det ganske greit,faktisk,men er vel bare stille før stormen! Håper det gir seg litt etterhvert!(samtidig som det er en grei betryggelse med kvalme,da vet jeg iallfall at spiren lever!)

 

Åssen er det med deg da? Klar til nye tak? Håper mannen din holder seg i landet ved neste EL,sånn at du snart kan komme over hit å henge! :-)

 

KLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!! Jada, kom tilbake fra kurset på tors., men måtte dessverre jobbe fre. og lør.! På søndag var det bare vasking og rydding hjemme.... ikke så mye tid til bimming, så faen ikke ut her, ble så irritert på mannen at jeg begynte å grine (heldigvis var han i utlandet og ikke måtte høre på meg kjefte), og jada da kom TR på søndag, typisk.....har vært en travel uke, men nok om meg....det er mere gøy med deg som er gravid :-)

 

Husker godt den kvalmen, så ille, det pleier å gå over etter de første ukene, tror kanskje 10-12, hvor mange uker er du nå? Har du vært til legen? Når har du termin? Oi, så spennede.....Husk kvalme er et veldig godt tegn....må bare trøste deg med det :)

 

Jeg har vært skikklig bad idag og bestilt en ny tur til USA....har ikke råd, men det blåser jeg i....Faren min fyller 60år neste sommer, tenkte at det hadde vært koselig å vært der da, og la jentene mine oppleve fourth of July også! Naughty girl......

 

Så du hadde bursdag nylig.....Happy birthday to you, for en gave du fikk!!!!!! Perfect timing, hehe! Og guess what? Jeg har EL på min b-day 27/11....har en god følese denne pp :-) Klem........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh,crap! Jeg hadde skrevet kjempemasse,og så bare forsvant det! AAARRRGHHH!!!!!!! Faen faen faen! Jeg hater laptopen! Vil ha ordentlig pc!

 

Forsvant så raskt herfra igår,rakk ikke skrive noe mer til deg!

 

Så koselig å komme hjem til huset fra hælvette! Tipper du elska mannen din ekstra mye da du kom hjem,bah!:-(((

Og så TR midt oppi alt også! Bummer:-( Men du hadde vel ikke all verdens forventninger,så du var vel forberedt... Men det er like kjipt uansett! Men neste gang,DA blir det andre boller da! Skal krysse alt jeg har for deg da! Og så på bursdagen og alt! Kan jeg spørre hvor ung du blir da?? :-)

 

Idag er jeg 7+2(i uke 8,altså),og har beregna terminen til 5. juli. skal prøve å få det til 4. juli,paser jo så godt siden babyen ble Made in the USA!:-) (men vet jo enda ikke om alt går bra,det er jo leeenge igjen enda!) Har ikke vært hos lege enda,har ikke sånn hast med det,tror jeg venter til uke 10 eller noe,dersom alt føles greit.

Er litt bedre fra kvalmen,er bare normalt kvalm nå,men det er jo ikke no stas det heller. Har ikke vært ute av døra siden søndag!!!!!

 

He-he,så kult at du har booka ny tur hjem! Skulle jo bare mangle at barna dine får oppleve 4. juli! Og 60-årsdag er jo kjempestas,så det må dere jo å feire,såklart! Tenk om du må reise med stor mage da,hi-hi! :-) Skal mannen din være med også?

 

Vi kjøpte hus,endelig! På Slemmestad(utenfor Asker) Flytter inn i januar,og gleder oss kjempemasse! Skal bli deilig med masse plass,hage,garasje og alt! Og så kan jeg endelig hente ned hunden min,babyen min rettere sagt!:-9 Savner gò-gutten min så masse! skal heldigvis hjem til jul da,så får være med begge hundene og familien å feire! Passa litt dårlig med helligdager og fri i år,så mannen min skal kjøre ned til sin familie i jula,så vi skal ikke være sammen. Jeg hadde ikke så lyst å dra ned til dem,for de er jo så fryktelig mange(stoooor familie)og alle bor der nede,mens oppe hos meg er det bare mamma,pappa og lillesøster. Blir jo litt stusselig! Neste jul skal vi begge hjem til min familie,for da har vi jo forhåpentligvis baby,og mine foreldre har ikke andre barnebarn enda,mens hans foreldre har 5! (6 med vår da!)

 

Huff, nå plappra jeg på igjen...! noe nytt og spennende hos dere da?Har du store planer for bursdagen din,eller?

 

KLEM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elli....

Gratulerer med nytt hus....brikkene faller på plass.....Hus, baby, giftemål....så spennede!!! Så deilig med eget hus, særlig når man får barn. Koselig med hage og gode plass........

 

Oi, så morsomt, da har du termin på vår 10 års bryllupsdag (5.juli), men hadde vært kjempe moro om du hadde fått på 4th of July, for en historie hXn kunne fortelle når hXn blir stor!!! Jeg mener det er grunn nok for statsborgerskap, hehe!!! Jeg blir 32 på b-dagen min(27.11). Gammel dame :-( Svigerfar har på 20.11. Jeg skal ha en liten fest for oss begge den 24.11 hjemme hos meg!!

 

Jeg håper og egentlig regner med (om det er lov å innerømme) at jeg er gravid (kanskje høygravid) når vi reiser over there....Nei, mannen min blir ikke med....må jobbe ofcourse :-( orker ikke å være alene i sommerferien....da bestemte jeg meg å bestille nå mens det er fortsatt "billig"! Gjør meg ingenting om å fly når jeg er gravid, fløy begge gangen helt til jeg var rundt 34 uker. Bare litt ekkelt om det er mye turbulens og risting...men ikke noe farlig.

 

Åååå litt trist at ikke dere skal være sammen i jula da.....Neste år blir det koselig da.....For da er dere mamma og pappa!!!!! Er ikke det rart å tenke på???? En liten en å ta vare på og gi masse kjærlighet til.....Det er noe helt spesielt med det første svangerskapet....alt er så nytt og spennede...husker det godt....åååå må innerømme at jeg er litt missunnelig.....Det er såååååå koselig.....

 

Girls are calling....gotta go...vi snakkes....klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Bare innom i full fart for å Må skyndte meg å fixe meg ferdig,springe til byen å finne kjole på 30 min. og så rett i kontraktsmøte ang. hus-overtakelsen og så skal vi kjøre ned til mannen min sin familie på sørlandet,skal i 50 årsdag/sølvbryllup til onkelen og tanta hans! (har ikke noe lyst,frister ikke med bløtkake og masse folk når formen er så son så...)

Er heldigvis bedre enn på lenge,så kanskje det går greit!

 

Er tilbake på mandag,har ikke nett igjen før da!

 

Og du,32 år er ingenting! Husk på at du har vært gift i 10 år,har 2 barn,hus,jobb osv osv! Jeg har jo bare akkurat starta,og er bare 4 år yngre enn deg!

 

Ha ei kjempefin helg,og kos deg masse med mannen og jentene dine!

 

KLEMMER fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei elli-mor...

Åssen går det med deg? Har du hatt det fint i helgen? Hvor på sør-landet har dere vært? Jeg har ikke vært her siden tors.! Har ikke tid nå når mannen er hjemme, savner det litt....pluss at jeg jobber masse ekstra vakter på jobben....travle tider, vil gjerne holde kontakten med deg :-) Klemmer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her nå? Lenge siden sist....Er alt forsatt vel? Gleder meg til å høre fra deg igjen.....Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så ikke denna tråden igår, jeg! *skjemmes*

 

Våkna akkurat,hadde visst tuppa av på sofaen.... Er så dorsk for tida,orker ikke gjøre noenting! Er ikke så kvalm lengre,men litt vondt i magen,sikkert fått en overdose med ost eller noe(melkeprotein-allergi,blir trøtt og dårlig av det)

 

Åssen er det med deg da? Masse med jobbe for tida,eller?

 

Overlevde den familie-greia,såvidt! Pjuh,8 timers program,trodde de var gærne! Kan du tenke deg! Det var en orgie i taler,sanger,bildefremvisning,gaveoverrekkelser,mat,dessert... Og kaker og kaffe kom på bordet først kl.02 på natta! Jeg klarer jo vanligvis ikke være oppe lengre enn til 23,var helt skutt! Det hele ble jo toppa med at Kjell-elvis kom og holdt show(usch,ekle mannen) og han ble jo aldri ferdig! "Thank you,that's all!",sa han,og så bare fortsatte han på neste! Og neste. Og neste. Ville bare dø! Han kom t.o.m å kyssa meg på kinnet! yuck! (han er flink,det er ikke det,men mannen er bare hæsli,altså!)

 

Åssen går det med baby-planninga? forberedt til EL nå eller? Er så dårlig på å huske,vare det 27 du hadde b-day?

 

*KLEMMER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...