Gå til innhold

SE HER JENTER! MÅ SEES


*lotte*

Anbefalte innlegg

iknallform som selger herbalife produkter annonserer på dinbaby.com!!

 

kjøpeguiden under velvære!

 

eller kopier denne link og rull dere nedover: http://www.dinbaby.com/impuls_dib/velv_re

 

Dette er optimal ernæring som kan brukes forskjellig. men det er i utgangspunktet kosttilskudd! brukes til å gå ned i vekt, opp i vekt eller få mer energi.eller riktig ernæring. man bruker det i tillegg til vanlig tygge mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alvorlig talt, nå er det nok herbalife propaganda på denne siden. Tror folk har skjønt budskapet ditt nå, Herbalife er helt fantastisk, hjelper mot alt og er løsningen på alle problemer knyttet til ernæring... Noen av oss kan faktisk tenke selv og vet hva som er bra å putte i seg og ikke, uten å måtte bruke pulver som slankemetode og hovednæringskilde (JA, suppeposer ER også pulver, men man spiser ikke bare det..., elendig argument.)

Flott at dette hjelper deg og andre, men nå er det med all respekt å melde nok mas om herbalife.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skrive under på det Frk Jørgensen skriver.

Mange av jentene her sitter inne med nok kunnskap om kosthold, ernæring og trening, og vi klarer å gå ned uten disse "mirakelkurene".

Jeg er lei alt maset ditt om Herbalife nå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er ikke noe mere mas enn alt som står om suppe dietten deres her!! hallo! er det slankedebatt eller ikke? den som er med på leken må tåle steken, hva?

Jeg har like mye rett til å prate om herbalife her som dere har rett til å prate om suppedietter osv! Disse produktene er veldig bra! sånn er det bare! jeg vil at andre skal få det resultatet jeg har fått og bli like fornøyd med noe! Jeg klager ikke og syter om denne sykehusdietten her!! Da trenger vel ikke enkelte av dere og rakke ned på herbalife heller da. Det er faktisk noe som heter kranglesiden på debattlisten...så vidt jeg har sett. Dere må akseptere alle! Alle har hver sine meninger! når dere 2-3 som ikke liker herbalife her ser noe innlegg om det- HVORFOR GIDDER DERE LESE DET DA??? SVAR MEG PÅ DET!

så litt interresert er dere vel da tenker jeg!

Dere er suppediett elskere jeg er herbalife elsker! sånn er det bare!

Dere må lære dere å akseptere alle her inne! og jeg svarer alle som jeg føler er åpne for alle løsninger og som liker herbalife.Og det er faktisk mange her inne som liker disse produktene! det må dere være klar over!

Jeg gleder meg over herbalife reklamen på kjøpeguiden-under velvære!! Gleder meg over at dinbaby.com ville ha den der!

Ha en riktig god kveld folkens.

svar meg dem som liker produktene. hyggelig med folk som er positive-resten kan gå til kranglesiden!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare legge inn en kommentar til.

 

Jeg er ingen suppediettelsker.

Jeg har jobbet hardt i ett år med å legge om kostholdet mitt fullstendig. Jeg har startet et nytt og bedre liv.

 

 

Men hvis vi skal respektere deg og din reklame, så må da du også respektere at vi sier at vi er lei av det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oisann, roe seg ned... Flott at du har funnet noe som fungerer for deg:) Jeg går heller ikke på suppedietten, men spiser det som er bra for meg i mengder som er bra for meg. Du har rett i at det er mye skriverier her inne om suppedietten, og det er mange som går på den.

MEN det er en VESENTLIG forskjell på diettforslag her inne og herbalife-kuren, nemlig denne: At suppedietten er en slankemetode, mens herbalife er et KOMMERSIELT produkt.

Poenget er at du har gjentatt deg selv til det kjedsommelig om hvor fantastisk ditt salgsprodukt er, vi har på en måte tatt meldingen hvis du skjønner hva jeg mener..

Men for all del: ingen kan nekte deg å skrive reklameinnlegg for herbalife pulveret.. Ville bare sende noen klare signal om at vi er flere her som er lei av reklameinnlegg...

En god kveld ønskes deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg forbanna her..... Det er INGEN her inne som rekalamerer for noenting utenom deg lotte!!!!! INGEN.... Det er ikke en eneste person som kommer med propaganda enn deg....

Vi er alle forskjellige her og alle gjør hva som er best for seg. Men det er kun DU som har drevet markedsføring av produktene!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha ellers en fortreffelig kveld:_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det reklameres ikke for suppedietten her inne, folk SPØR om suppedietten, og spørre og reklamere er to helt forskjellige ting.

Og det funker faktisk ikke for alle det herbalife greiene, og må innrømme jeg er mektig lei av og se deg reklamere for herbalife og at det er så fantastisk o.l for det er faktisk ikke alle det funker for.

Og det er heller ikke lov og reklamere på den måten du gjør her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sagt det bedre selv doffine.

Folk her inne diskuterer sykehusdietten,men driver ikke med markedsføring og propaganda av suppa. I motsetning til hva det gjøres om Herbalife her inne.

Sykehusdietten er jo dessuten mye billigere og smaker sikkert bedre enn dette pulvergreiene.

Jeg ba om å bli kontaktet av en Herbalifekonsulent,men ble ikke imponert. Synes det virket lite tiltrekkende og dessuten et dyrt alternativ ang slanking. Derfor prøver jeg heller på egenhånd med kostholdsendringer og mer trening. Har tro på at det holder bedre i lengden!!Men for all del, Herbalife funker sikkert for noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife er tull og tøys, og det smaker dritt! Noka og nutrilett smaker ti ganger bedre! Det aller beste er å legge om livsstilen og spise sunn mat + trim! Man kan jo ikke gå på herbalife hele livet. Hva skjer når man slutter med herbalife? Jo, man eser ut til dobbel størrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det smaker dritt, så har du ikke prøvd sjokolademilkshaken blandet med rismelk;)

Hvorfor kan man ikke gå på herbalife hele livet? Du er tydligvis en av de som slenger uvitende kommentarer rundt deg, det er lov å sjekke fakta først. FINN UT HVA DET ER, FØR DU SIER SÅNT!

Gosj, nå begynner jeg å bli irritert. Har ingen planer om å omvende folk, og få de til å begynne med herbalife, men vil at folk skal godta hva det faktisk er.

Jadajada, pulver ditt og pulver datt, men hva med vitaminer og kosttilskudd kjøpt på apotek?? Er vel ganske pulverisert..

Det aller beste som du sier her, det er å legge om livvstillen, spise sunn mat, trene og få i seg de riktige næringsstoffene for kroppen (og dette er for min del herbalife)

Eser man ut til dobbelt størrelse om man slutter?? Ja, de som spiser enda mer junkfood enn før, gjør nok det..Herbalife er jo på ingen måte, noen mirakelkur som gjør at man jan gå ned i vekt, slutte og håpe at det holder seg der!? Trodde du det? Nei, da må du på Ellipseklinikken og brenne bort fettet ditt da, frøken.

Skal man holde vekta, må man ha forandret livsstilen helt, med sunn mat og trening. Mange sliter nok litt her, men trening og alt, og da velger mange å fortsette med herbalife, vedlikeholde med 1 shake pr dag. Herbalife inneholder bare naturlige ting, og da må man også tenke naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke leve på HL hele livet, tviler på at det i det hele tatt kommer til å finnes på markedet særlig lenge. Har smakt alt av herbalife; shake, te, piller...Det eneste som smakte sånn noenlunde bra var bringebærteen. Blir ikke særlig mett av væske heller, må gi magen mer å "jobbe med". Ser ikke vitsen med å helle skvipet i seg heller, bare fordi det inneholder vitaminer; dersom du har et bra kosthold får du jo likevel i deg alle næringsstoffer. Men,men: Hver sin smak:-)

Alle gjør det som er best for seg, og tro kan flytte fjell (eller en liten haug flesk;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva HI! Dette er bare piss. jeg brukte det i 1,5mnd for og gå ned i vekt da veide jeg 80 kg men fy fadder det kom heller på 20 kg extra pga den dritten der. Så jeg råder dere andre og IKKE å begynne på den dritten for og si det rett ut.

 

 

Så sitter jeg her og slitter og og få bort de 20 kiloene + de 15 som var mine planer når jeg veide 80 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg hvorfor jeg ikke kan bruke herbalife hele livet!? Svaret ditt kommer til å bevise at du vet svært lite om det. Jeg tåler ikke mat særlig bra tidlig på dagen, så har drukket herbalife i flere år nå. (fordi jeg sluttet å spise frokost på u.skolen)

Begynte bare med frokost, men nå er det 2 shake for dagen. Når jeg er gått ned ca 8 kg til, så kommer jeg bare til å fortsette med den ene shaken om morgenen. Og dette er noe jeg kommer til å fortsette med så lenge HB er på markedet, og det vil jeg tro er lenge. For de har allerede vært der kjempelenge. Og det sier litt, når de da klarer seg.

Ikke bare for å vedlikeholde vekta jeg vil fortsette, men det gir meg generelt bedre helse og hud.

Og det med metthetsfølelsen, joda det kommer det. Men man må gi det litt tid og drikke mye vann. Kroppen din er ikke vant til bare å få veske, og registrerer ikke at den veska gir deg mye i starten. Når jeg glemmer å ta med meg HB om dagene, så er jeg fortsatt mett lenge. Selv om mange påstår de har et bra kosthold, så får man ofte ikke i seg nok gode næringsstoffer. Himla mange som påstår de har de har så bra kosthold, men sliter likevel med vekt og annet...Da vil jeg ikke påstå kostholdet er så bra likevel. Det er ikke uten grunn at sønnen min har lagt på seg, og nesten ikke vært syk siden han begynte å få Hb, bestemora mi har fått bedre helse, og mora mi som har fibromyalergi greier å jobbe i dag. Snedig at dette skyldes noe som enkelte kaller SKVIP.... hmm, kremt..uvitenhet..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller denne møkka for skvip.... Og kom faen ikke her å si at en ikke får i seg næringsstoffer fordi en IKKE bruker dette. Har du hørt om grønnsaker????? Har du hørt om vitaminer??? Har du hørt om omega3???? Når en har lagt om kostholdet sitt, slik som mange her inne har gjort så får en i seg alt en skal ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er jo en grunn til at vi legger om hele livsstilen.... Jeg fant ut at jeg var for tung og gjorde noe med det...Og jeg får i meg alt jeg skal ha..UTEN HL.

Høres ut som dette er rene vidunderkuren som kurerer alt som er fra fedme til fibromyalgi... Jøss... Kansje en skulle begynne å tro på jomfrufødsler også da...

Jeg har fin hud jeg også... drikker 3 liter vann pr dag... Må ikke bruke HL for å få fin hud... Og vet du hva?? Jeg har gått ned 8 kg på 1,5 mnd UTEN HL....

Om du vil bruke HL er det greit for deg, men ikke for meg. Men kom IKKE her å si at vi er utvitende og ikke får i oss nok næring..... Kom ikke her og forkynn om dette. VI er ikke dumme selv om vi ikke liker denne kuren......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg kjenner mange som har gått ned på denne dietten, men desverre blir man litt avhengig av den og mange sliter med å slutte.

 

*De fleste blir sikkelig sure og grinete mens de går på den fordi de spiser ikke. Det går mest i piller og shake. Det er IKKE mat og kan heller ikke i mine øyne erstatte mat i lengden. (ja, man skal spise ved siden av, men det blir alt for lite)

 

*Man kan gå ned og legge på seg av den så det er jo kjekt.

 

*Det er rådyrt

 

men det viktigste er at det er ikke lov å reklamere for eget salg her inne. Og det er det folk her blir irriterte for. Kjempe fint at du vil fortelle egene erfaringer, men ikke prakk det på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RAIN!

 

Så bra at den dietten funker for deg. Det er jo kjempebra. Men du trenger da ikke å gå i angrepspossisjon bare for at andre syns det er noe forbanna skvip. Det er ikke alt som funker for alle, og sånn er det jo bare.

 

Jeg har ikke prøvd det, så jeg skal ikke uttale meg om noe som helst når det gjelder den dietten.

 

Men nå er det jo slik at det ikke er lov å reklamere for ting her, og det må respekteres, sant?

 

Så da kan jo du kose deg med din diett, og jeg med min, så er da vel alle fornøyde, ok?

 

Lykke til videre med slankinga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikka altfor lite mat, om man bruker det riktig. Tviler på at så mange er så sure og grinete, siden alle (jeg kjenner) faktisk bruker det på en måte som gjør at de er mette. Det finnes mellommåltider med nøtter, proteinbarer fra HB, samt frukt og grønt.

 

Prakker ingenting på folk, i det hele tatt. Ikke selger jeg til folk heller. At folk blir irritert på reklamen er noe helt annet. Men nesten alle her inne skryter av ditt og datt, sant? Og jeg skryter av dette produktet + noen andre ting.

Og forresten, det å snakke negativt om selve produktet, blir det samme som å snakke negativt om andre sunne ting, som frukt og grønt blant annet. Ja, faktisk. Det vet de som har peil på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame ja, det er en ting. Men er det ikke lov å forsvare et produkt som man synes er supert da? Nesten alle her inne på DB gjør det. Og føler jeg kan fortsette med det også, så lenge jeg ikke prøver å selge det.

Angrepsposisjon går jeg ikke i, men ja, jeg forsvarer produktene. Og om man sjekker hva HB inneholder, så trenger man ikke mye iq for å skjønne at det er bra for alle.

Blir derfor irritert når folk ikke gidder å bruke fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da fryktelig da....

 

Man har da vel lov å si både positive og negative ting om ett produkt, og det må jo bare respekteres av alle. Er jo ikke noe å ta seg nær av, eller bli fornerma over da...Er jo ikke personlig ment!

 

Men skal dette fortsette så synes jeg dere kan gå over til kranglesiden. Dette handler jo ikke lengre om slanking, men om krangling og irritasjon!!!

 

Dette er en kjempefin side, så ikke ødelegg med teite diskusjoner.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulverslanking kan være farlig og er sløsing med penger!!!!!

 

Herbalife er et snuskete produkt. Noen som vil gjøre skitne penger på vår helse...Neeeeiiiiiii!!!! Hold dere unna jenter!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er forskjellige måter å innta herbalife på som avgjør om man går opp eller ned i vekt? Hehe....Den blir for dum! Herbalife er vel herbalife uansett hvordan den inntas? Kanskje Rain faktisk ikke inntar HL, men tvert imot HB (hjemmebrent) som hun selv omtaler det som....? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med HB da, selv om det burde være HL, så fortsatte jeg bare. Men bli litt heimert en sjelden gang å ja.

Klart det er forskjell, siden noen faktisk går ned i vekt, og andre bruker det for å gå opp i vekt. Det er hvor mye, hvor ofte, og det man spiser utenom som bestemmer det. Er langt fra dumt det, siden det består av karbohydrater og protein blant annet. Hele greia for de som skal ned i vekt handler jo om å ikke innta over ca 1500 kcal pr dag, og for meg og mange andre funker det best med herbalife, siden det er veldig greit å kontrollere inntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...