Gå til innhold

Hva er grunnen til at dere skal ta keisersnitt...?? Nysgjerrig......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært til samtale hos lege på sykehuset. Mitt utgangspunkt er en kombinasjon av medisinsk og det psykiske. Kanskje aller mest det første.

Synes det var tøft å prate med lege, men han "så" meg og tok meg på alvor. - Det var viktigst for meg, da jeg grudd meg til den samtalen. skal tilbake igjen en gang til, men det ser ut til at jeg får ks.

Skal antakelig ha ks pga medisinske grunner. Har en cyste som har vokst gjennom hele svangerskapet og som har lagt seg slik at den stenger for fødselskanalen, så barnet ikke kan komme ut vaginalt. Skal på siste ul 28 nov. og så sant cysten ikke har krympet eller sprukket så blir det ks her...

Annonse

skal ha planlagt ks pga 2 hastesnitt fra før, legene sa at jeg ikke fikk prøve å føde normalt flere ganger... de kutta også hull i urinblæren min sist gang, fordi den hadde grodd sammen med livmora første snittet.... men er helt fin og rask og ingen problemer med et nå.....

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5628596

dette skrev jeg tidlig i tankeprosessen. søkte hjelp, men kom i gang for sent, og ble vel nesten anbefalt ks, selv om de ikke sa det rett ut, lå det veldig mellom linjene..

For meg var det en veldig fin løsning, holdt på å bli gal av tanken på å føde, gråt masse hver dag osv..

Litt sårt at jeg ikke klarte å takle angsten og føde "ordentlig", men ks er også fint:)

Jeg skal ha ks etter anbefalinger fra lege og jordmor grunnet store komplikasjoner under forrige fødsel. Har barn med CP som følge av komplikasjonene, så i mitt tilfelle er det nok det beste og sikreste for både babyen og meg.

Jeg har hatt ett hasteks og et planlagt før, legene ved St.olavs ville ikke anbefale meg fødsel men fikk velge selv:)

Siden jeg holdt på å miste pia mi ved første fødsel etter 3 tangforsøk tror jeg jeg holder meg til KS syns det var en grei opplevelse med nr. 2

Har fått dato 23.02.07:) Termin er 04.03.07

Jenta mi er født 23.02.05, fin tid på året å få barn, dessuten blir de nesten eldst i klassen når den tid kommer...

Skal ha en liten gutt 29.11, slitsomt å trille seg gjennom vinteren, men da mister jeg kanskje noen kilo... hehe...

Lykke til videre!

Nå har jeg hatt jeg da. Men jeg ble satt opp til planlagt ks 18.07 pga stor baby (estimert til 5 kg).Dette var IKKE ett valg jeg tok. Hadde gleda meg så innmari til fødselen så det ble skikkelig nedtur. Men vesla kom med hasteks den 13. pga morkakeløsning. Ingen trivlig opplevelse... men hun veide ikke mer enn 4260 da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...