Gå til innhold

Hvorfor er det periodevis mange negative eller positive tester her inne??

Anbefalte innlegg

Skulle vi nesten forsket på...

Er det noen råd de fleste følger som enten gjør det bedre eller værre?

Når jeg ble gravid i mai, var vi kjempemange som fikk positive tester.

Likeså var vi mange som mistet de nærmeste ukene også.

Men nå gjennom de siste rundene mine har jeg inntrykk av at vi har vært veldig mange som har testet negativt.

Snakker om et generelt flertall bare ja.

Synest ikke det har vært like mange positive tester nå i høst, som det var i vår. Da det rauset inn.

Kanskje det har med personalet på kllinikkene å gjøre?

I vår var de våryre, opplagte og mer nøyaktige. Mens de nå er tatt av høst-slappheten og kanskje også begynner å bli preget av julestria?

Fortsetter under...

Hadde man visst det...

Jeg tror IKKE at det har noe med klinikkene å gjøre, de er nok mer profesjonell enn som så...

Er vel veldig tilfeldig dette her, men jeg har lest en plass at det lages flere barn om sommeren, da det er sol og varme...

Det gjelder kanskje for oss også?

Skjønner hva du mener, sulamitten - men det er jo stadig noen som tester pos. og holder motet vårt oppe også da:-) Og snart er det din tur...

Tror forsåvidt det like gjerne kan være oss som er høstslappe og mørketidsdeprimerte - mener i hvert fall å ha lest at våren er den meste fruktbare tiden. Men den teorien skal vi knuse nå!

:-)

Var uvanlig mange som ble gravide inne på sliterne i sommer... jeg venter på haukeland og tror jeg kan klare å komme til rett før de stenger før sommerferien såhåper det hjelper! Men nå det er sagt så blir jo folk gravide året rundt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...