Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 høy og rung mage,jente? Lav og liten mage ,gutt??
Sentralstøvsugeren Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Det stemmer ihvertfall ikke på meg....Har to gutter fra før, og de bærte jeg mye høyere enn denne gangen . ifølge UL venter jeg jente..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 jeg har veldig lav mage og venter jente. er rimelig sikker på kjønn etter 4 ul.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 jeg har hverken høy eller lav mage jeg..mere jevn..får jo håpe at baby har ett ebtsemt kjønn forde da:P
Silje's mamma Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 har også rund, lav mage.. venter jente etter 4 ul. Folk har sagt at jeg bærer så lavt. Spurte JM om dette, og hun sa at ofte har det sammenheng med kroppsfasongen til kvinner. Selv er jeg høy og slank (var, hihi..), og lang rygg.. Jm mente at det var vanlig at jeg bærte det lavt med min kroppsfasong..
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 jeg hadde lav mage og fikk gutt
selfangerkjerringa Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg har høy og spiss mage, vanskelig å se bakfra at jeg i det hele tatt er gravid, mens jeg ser ut som en vandrende prevensjonsveiledning i profil.... Her i denne delen av landet er det tydeligvis "guttemage", for alle blir så overrasket når jeg sier det er jente...
mamma til Armand & Even Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 jeg har ganske spiss mage og venter gutt (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå