Mina Sophie Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Når kommer den? på hvilken dag i syklusen deres hadde dere det? Er det kun brunt blod som "gjelder" da? Smerter? Klønete spm,men håper på noen svar.... På forhånd takk:) Mvh
Anne-B. Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg tror jeg hadde festeblødning på søndag, og da kom det mer enn bare et par dråper, men det var lyserødt slim.. Det der er forskjellig, noen har ikke festeblødning heller, men andre får smerter når egget graver seg ned inni livmoren.. Hos meg var det lyserødt med en gang jeg gikk på do, det kjentes ut som utflod, så jeg tenkte at jeg skulle sette på et truseinnlegg.. men da jeg gikk på do senere utpå dagen, så hadde det blitt lysebrunt både nede i innlegget og når jeg tørka meg.. Hvor langt uti syklusen er du? Det kan også være spotting, sånn beskjed fra tr om at "nå kommer jeg om noen dager!" Jeg spotta for første gang forrige tr, 3-4 dager før den kom på ordentlig.. Har mellom 28 og 32 dagers syklus.
Anne-B. Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Og forresten, over 3 uker siden første spott, så har IKM i neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå