Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 tissefant til i huse, så no blir Benjamin storebror. De blir 16 mnd imellom de. Gleder meg som en liten unge. Termin ble flyttet 3 dager frem til den 23 April... Å jippiiiiiiiiiii..........
Xzux Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 heihei:) Jeg fikk også vite at d blir en gutt i dag:) Samme termin som deg også 23 april:)
@stronauten med 3 små Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Så koselig da! Ser du får 16 mnd mellom dem, det får jeg også, men bare det at jeg har en til som er 3,5 når babyen kommer ;-p Pust og pes, det blir sikkert hektisk, men mest moro! lykke til! Min UL er ikke før 22. desember, så jeg har litt igjen å vente på å få vite hva vi får denne gangen. Har en av hver, så det er virkelig akkurat det samme!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Hehe grattulerer.... Litt kult med noen som får samme kjønn å samme termindato...... Lykke til.......-----
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Jeg skal på ul om en uke. Har foreløpig termin 24 april, har en følelse av at det blir en gutt til i huset på oss og! Skal bli spennende å få vite.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 så gøy da.Gratulere så masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå