Gå til innhold

Nytt treff i Oslo, vilka kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej alla!

Verkar som den 5 desember passar bäst för de flesta, så jag tar mig friheten och bestämmer det =)

Tänkte vi kunde göra en lista på vilka som kommer så vi ser hur många vi ska boka bord för...

Ska vi säga Egon i byporten, 5 desember, kl. 1800?

Jag kommer;

jla83

Skrevet

Jeg også. så godt noen andre tok ansvar, er litt stressa om dagen...

Skrevet

Jeg kommer også :)

Skrevet

Jeg kommer. Gleder meg :-)

Og for dere som er i tvil om dere skal komme fordi dere ikke kjenner noen så er det bare å komme, ikke skummelt i det hele tatt og vi hadde det kjempekoselig sist.

Skrevet

Kanskje jeg kommer denne gang? Det er jo fortsatt litt skummelt;-). Men nå viser det seg at det meste er normalt, så kanskje kanskje?

Skrevet

Heisann Knasboll, kanskje hvis vi begge kommer at det ikke blir så skummelt??? Jeg har heller ikke vært med før, og synes også det er litt skremmende!

Skrevet

Hurra!

Jeg komme også!

..det blir første gang for meg og, så vi er flere.. ;)

Gleder meg :-)

Marte

Skrevet

Hei :-)

Jeg mistet forrige treff pga jobb. Denne gangen håper jeg å være på plass - det skal i allefall mye til for at det ikke skal gå! Gleder meg!

Jeg kommer 80% sikkert - Hurra_69

Skrevet

dytt...

hoppas alla som har lust att bli med fått med sig detta nu!

Skrevet

Regner med at jeg også kommer.

Det var jo så koselig sist.

Skrevet

Hei på dere

Jeg er nødt til å melde avbud for i morgen. Har strekt noe i ryggen og er derfor veldig lite bevegelig. Kos dere masse. Håper vi sees neste gang.

Skrevet

Jeg kommer heller ikke. Ligger nyoperert hjemme i foten. Kjedelige greier. Blir dårlig med julegaver fra min side i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...