Gå til innhold

easywalker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har easywalker sky her inne????

Den har jeg tenkt til å kjøpe. Det er en trehjuling, men man kankjøpe bag til. Den har vunnet masse priser, og jeg jobber selv i barnehage og har vært bort i den der og den virker helt toppers!!!

Noen som har andre synspunkter eller har vært bort i den???? Virker som de fleste går for de tradisjonelle merkene som Brio og simo o.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også de er veldig fine. Men jeg har prøvd dem, og liker dem ikke. De velter så forferdelig lett. Hvis du har ei tung veske hengende bakpå, eller at barnet reiser seg litt opp, så velter den. Den bør stå inntil en vegg for ikke å velte, hvis du ikke holder fast i den.

Så den egner seg best som reisetrille. Og det var det den ble kalt i starten husker jeg.

Jeg ble helt redd den, da jeg hadde den noen dager. Det var så ofte jeg slapp taket, og den bare stupte bakover (med veske på). Selvfølgelig blir du vant til den, så den er nok fin, men jeg hadde ikke turt. Og den er veldig "åpen" hvis du skal bruke den helt fra starten av-og liten bag.

...........men veldig veldig fin.........

Skrevet

Jeg har denne vognen og er kjempefornøyd. Har foreløpig kun brukt den til 2åringen min, men har kjøpt bag til babyen kommer. Kan ikke få skrøytet nok av vognen. Har aldri opplevd at vognen holder på å velte, på tross av 2åringen beveger seg mye i vognen. Mange er skeptiske til den bakoverlente sittestillingen, men det ser ut som om 2åringen min faktisk liker den.Han foretrekker å bruke denne vognen fremfor f.eks briotralla (som jeg egentlig har tenkt å bruke til ham). Før jeg kjøpte vognen nektet han å sitte i vong, men nå liker han det =) Vognen er fantastisk god å trille. Et annet pluss er at den er enkel å slå sammen og lett når du skal løfte den inn i bilen. Bagen er faktisk stor og god. (Blitt mye større en ved forrige modell) Jeg har en simo duovogn og måla var like fant jeg ut. (Tror det var 80x38). Så babyen vil ha god plass så lenge den trenger bag.

Når det gjelder å henge tunge vesker på vognen er ikke dette spesielt smart på noen vogner. Jeg gjorde det på simovogna en gang og den tippet. Tyngdekraften vil spille inn uansett hvilken vogn det er. Forresten vil vognene bli fort slarkete om en henger for mye på de. Mye bedre å legge ting under!

Kort oppsummert så er dette en kjempegod vogn, som jeg kan anbefale på det varmeste!!

Lykke til med valget!

Skrevet

Takker for svar;o) er vel egentlig ikke i tvil, jeg SKAL ha denne vognen. Har vært borti Classic modellen i den barnehagen jeg jobber og har heller aldri vært borti at den holder på å tippe. I motsetning til andre trehjulinger. Og den nye sky modellen er jo blitt sååå bra, og som du sier er bagen akkurat samme som vanlige vogner. Har testet med pose av forskjellige slag:0)

Skrevet

Jeg har classic-modellen til min lille knert på 2 mnd. Syns ikke den er spesielt fin, men den er sååå lett å trille og enkel å få sammen og tar liten plass så er veldig fornøyd:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...