Gå til innhold

Hvilke vogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaringer med disse vognene?

Simo combi vogn

Teutonia mistral

Quinny 3xl comfort

Jeg skal ha en av disse vognene men vet ikke hvilken jeg skal velge, kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borti Quinny på jobb siden jeg jobber i barnehage, men bagen er litt liten. Da ville jeg heller satset på Easywalker sky. De selger den på barnas hus på alnabru, eller gå inn på easywalker.no

Hvis du først vurderer en trehjuling mener jeg. den har vunnet masse priser.

Skrevet

har kun hatt simo kombi av dem du nevner.. og var super fornøyd med den.. valgt en simo duo selv denne gangen, siden den har større bag..

de andre kan jeg desverre ikke si noe om.. synes den quinny vogna er tøff da

Skrevet

Teutonia mistral uten tvil. Har simo kombi også, men det er et drog av en vogn. Teutonia er liksom den stilige praktiske sportsbilen, mens simo er den trauste tunge mercedesen. Kjekke på hver sin måte, men absolutt kjekkest teutoniavogna.

Skrevet

Quinnyvogna var også aktuel helt fram til jeg såg nærmere på den. Bråkete dårlig skygge og jeg syntes den var tung å manøvrerem (men det trengs sikkert bare litt trening) håndtaket var litt vel raksete og lealøst etter min smak. Fordelen var håndbremsa.

Skrevet

ville valgt mistralen, hvis ikke kan du jo titte på prestige til teutonia, kan du få som duovogn. likner veødig på mistral, bare litt høyere sammenslått. quinny og mistral kan fort bli litt små i bagen. vi har prestige duovogn. tulla er 5 uker. er ute å triller en time hver dag på ulikt terreng og er kjempe fornøyd.

Skrevet

mistral uten tvil, pga vekt og stødighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...