Gå til innhold

Livmortappen er borte :-) Tegn på graviditet???


røverprøver m/ jente nr 3

Anbefalte innlegg

ente etter tappen i dag tidlig - da var den lav. Men nå har den tydeligvis trukket seg så langt oppi at jeg ikke kjenner den lenger. :)

Akkurat det husker jeg skjedde da jeg var gravid sist. Plutselig borte!

Den skal vel være lav når det nærmer seg mens, ihvertfall iflg pernille sin side. Noen andre som har merka noe forskjell eller?

Ellers symptomer som: mensmurringer og stikkinger i høyre side, økt utflod og vondere bryster.

Kan ikke skjønne noe annet enn at jeg er gravid.... Skal teste til ikm som sannsynligvis er til helga.

 

Er så gira nå, for jeg vil inn i juli-klubben. :-)

røverprøver

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) jeg testet pos på mandag og tenkte i dag at jeg skulle kjenne etter livmortappen for å sjekke men fant den ikke... kjente mulignes "tuppen" men den var veldig langt oppi i forhold til rett før mens :o)

Høres positivt ut for deg, håper virkelig du kommer etter i juli-klubben :o)

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken dag testet du?

Jeg testet negativt i dag, er vel på dag 25.

Tenkte at jeg skulle teste siden symptomene er der og siden forrige syklus var på 23 dager. Men normalsyklusene mine pleier å være på 28 dager.

Men tappen er fremdeles høyt oppe og ingen tegn til tr. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei røverprøver :) Jeg fikk en tydelig pos test på dag 27 i syklusen.... (hadde en veeeeldig svak/nesten skyggestrek, på dag 25.. dette var test i fra hurtigtest)

Tror nok du kan vente i kanskje 3 dager til hvis du klarer? Da kan det hende du får et annet resultat.. men, som du sikkert vet, så er det jo mange som produserer hcg sent og da. I mitt forrige svangerskap fikk jeg ikke pos test før dag 39 i syklusen!!!

 

Lykke til, håper du kommer etter med en liten spire fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...